יום הולדת חברתי

מיזם חדש מתיימר לעשות מהפכה בתחום: לרכוש מתנה קבוצתית לחברי הכיתה

1. מתנה קבוצתית

מיזם חדש מתיימר לעשות מהפכה בתחום מתנות ימי הולדת לילדים - GiftMe. האתר מסייע לילדים בגילאי 5-12 לרכוש מתנה קבוצתית לחברי הכיתה, ולנצל את הכוח הקבוצתי. כך, יכולים הילדים לעצב לעצמם דף יום הולדת אישי המכיל את המידע לגבי המסיבה ולהזמין חברים להשתתף במתנות. ההורים יכולים להחליט על סכום ההשתתפות ולשלם בכרטיס אשראי, ואילו הילדים יכולים לעצב ברכה שתצורף למתנה. ילד יום ההולדת בוחר לעצמו את המתנה.

2. תמונות בפורסקוור

השירות מבוסס המיקום פורסקוור עדכן בשבוע שעבר את אפליקציית האייפון והאנדרואיד שלו, במטרה לאפשר למשתמשים להוסיף תמונה לעדכון המיקום של המשתמשים. כעת, השירות החדש FlickSquare משדרג את הפיצ'ר החדש ומאפשר למשתמשים לסנכרן את התמונות הללו עם החשבון האישי באתר שיתוף התמונות פליקר.

3. צייץ לי מסמך

משתמשי טוויטר רגילים לשתף את החברים שלהם בלינקים, תמונות וקטעי וידיאו. שירות חדש בשם Twileshare מאפשר לשתף בשירות המיקרו-בלוגינג גם מסמכים. ניתן להעלות כל מסמך, כגון דף נתונים באקסל, מסמך PDF או מסמך וורד, ולשתף אותו עם החברים בטוויטר. עם זאת, צריך להיזהר: השיתוף מתאפשר כעת רק באופן ציבורי.

4. עם האצבע על הדופק

ניוזלטר חודשי חדש אמור לסייע לעקוב אחר השינויים בשוק הדיגיטלי. הניוזלטר Foundat.io/n הוא מיזם חדש מבית היוצר של קווין רוז, יזם ותיק וממייסדי Digg, המתיימר לסייע ליזמים ומשקיעים להישאר עם יד ע הדופק בכל הנוגע לסטארט-אפים וראיונות בלעדיים עם אנשים בכירים בתעשיית האינטרנט. תוכן הניוזלטר יוצע למשתמשים תמורת תשלום חודשי של 3.99 דולר.