אקסלנז מינתה את מארק הוד למנהל המכירות בארה"ב

אקסלנז השלימה הקמת מערך הפצה ארצי בארה"ב הכולל מאות אנשי מכירות

חברת אקסלנז מחזקת את המהלך האסטרטגי להרחבת הפעילות בשוק האמריקאי, המהווה את יעד המכירות המרכזי של החברה לשנים הבאות. אקסלנז, המפתחת ומשווקת מכשור רפואי ייחודי לאבחון וניהול מחלות בדרכי העיכול והכבד, הודיעה על מינויו של מארק פ. הוד לסמנכ"ל ומנהל מכירות אזורי של פעילות אקסלנז בארה"ב. הוד יחליף בתפקיד את דניס בויל.

אקסלנז נכנסה בחודשים האחרונים למכירות בשוק בארה"ב ורואה בו פוטנציאל עסקי ואסטרטגי ראשון במעלה. החברה סיפקה והתקינה בשוק האמריקאי, נכון לסוף הרבעון השלישי של 2010, כ-14 מערכות BreathID ראשונות, מתוך הזמנות ל-17 מערכות שהתקבלו ממגוון לקוחות בכלל זה מרפאות רופאים כלליים, מרפאות גסטרו ובתי חולים.

אקסלנז מתכוונת לרכז את עיקר מאמצי השיווק שלה בשוק האמריקאי, ונמצאת בתהליך החדרת מכשיר ה-BreathID לשוק בארה"ב. לשם כך הקימה החברה מערך מכירות בארה"ב וחתמה על שלושה הסכמי הפצה ארציים בארה"ב. בד בבד, השלימה אקסלנז הדרכה למערך ההפצה הארצי בארה"ב, הכולל צוות פנימי של מנהלי מכירות, עשרות אנשי מכירות עצמאיים ומערך הפצה הכולל מאות רבות של אנשי מכירות.

למארק הוד ניסיון של למעלה מ-18 שנה במכירות ציוד רפואי לארגונים גדולים. בתפקידו האחרון שימש כמנהל מכירות ארצי בחברת Pentax Medical Equipment Company האמריקאית והיה אחראי על השגת הכנסות משמעותיות. קודם לכן שימש כסמנכ"ל מכירות ב- Derma Sciences ומנהל מכירות אזורי ב- Bristol Myers Squibb Conva Tec.