אחרי נאסד"ק: קורליקס צירפה את בורסת NYSE-אירונקסט כלקוחה

קורליקס תספק ל-NYSE מערכת המאפשרת ניטור ומדידה של זרימת המידע בארגון ■ היקף ההסכם הוא 750 אלף דולר

לאחר שחברת הסטארט-אפ הישראלית Correlix צירפה לאחרונה לשורת לקוחותיה את בורסת הנאסד"ק, היא מודיעה על לקוחה גדולה חדשה - בורסת NYSE Euronext. קורליקס תספק ל-NYSE מערכת המאפשרת ניטור ומדידה של זרימת המידע בארגון. היקף ההסכם הוא 750 אלף דולר.

השירות יוצע לשימוש בהמשך השנה, לאחר תהליך של הטמעה במרכז החדש של NYSE אירונקסט בניו-ג'רזי, שיספק מבט רחב על ביצועי השווקים בארה"ב. עבור קורליקס, החוזה הנוכחי מצטרף לשורה של חוזים עם בורסות אחרות והוא ממצב אותה כאחת מהשחקניות הבולטות.

היתרון של קורליקס הוא שנתוני המערכת שלה מתבססים על 60% מהפעולות הנעשות בבורסות בארה"ב, מה שמעלה את רמת הדיוק שלהם. שון מלמד הקים את קורליקס בשנת 2006. חברת ההשקעות קסניה הייתה המשקיעה הראשונה בה ומאז הצטרפו, ג'נסיס, בלומברג קפיטל.

קורליקס מפתחת טכנולוגיית שליטה, בקרה, מיפוי וניטור אוטומטי של תהליכים עסקיים בארגונים גדולים, והמערכת שלה מתחברת לרשת של הארגון וממפה אוטומטית את התהליכים הממוחשבים המתבצעים בו, וכן את המערכות השונות המשתתפות בהם. המערכת שלה מסוגלת לתמוך במגוון רחב של מערכות מידע שקיימות בארגונים גדולים.

שון מלמד: "לפני יותר משנה השקנו את השירות הזה והלקוח הראשון היה נאסד"ק. העסקה הנוכחית תאפשר לנו לעקוב אחרי 60% מהמסחר היומי במניות בארה"ב. זה מאפשר לספק מידע על השוק בזמן אמת".

* לאיזה סוג של לקוחות אתם מכוונים?

"אנחנו מספקים כלים ואופטימיזציה למי שמריץ אסטרטגיית מסחר, ולכל מי שעוסק באסטרטגיית מסחר אוטומטית, קרנות גידור, וגופים פיננסיים אחרים שעוסקים במחסר אלקטרוני במניות".

* מה השתנה בחברה השנה?

"בשנה האחרונה גדלנו ב-35% מבחינת מספר העובדים, ההכנסות גם הן רשמו גידול. שכרנו מנכ"ל המוכר בוול סטריט, דן קונל, ובעתיד הקרוב נאפשר שימוש גם במסחר באופציות, מט"ח ונגזרים. שוק היעד הבא הוא אסיה".