ועידת הנדל"ן שלכם: כנסו והציעו את הנושאים לדיון!

ועידת הנדל"ן של גלובס, שתתקיים ב-7 במארס 2011 בתל אביב, קוראת לציבור הרחב - בעיקר מי שלא מרגיש יום יום שהוא חלק מקהילת נדל"ן כלשהי - להביע את עמדתו

עד כמה שזה יישמע מתסכל, גם עליית מחירי הדירות הן בראש ובראשונה תוצר התנהגות של הציבור הרחב, ולא של הפוליטיקאים שרק עמדו מהצד וכמעט לא עשו דבר. אזרחי ישראל - בין אם זה רוכשי דירת יד ראשונה, משדרגים או משקיעים - הם שהמשיכו לייצר בשנת 2010 הרבה יותר ביקוש מהיצע, ותרמו משמעותית לזינוק במחירי הדירות.

זה, אגב, אותו ציבור שמקטר בלי סוף על עליית המחירים, אבל אף פעם לא הביא יותר מ-50 איש להפגנה למען דיור לצעירים במחיר בהישג יד. מקטר, אבל בשנה שעברה קנה הרבה יותר דירות, והרבה יותר ביוקר, מהשנה שלפניו.

ועידת הנדל"ן של גלובס, שתתקיים ב-7 במארס 2011 בתל אביב, קוראת לציבור הרחב - בעיקר מי שלא מרגיש יום יום שהוא חלק מקהילת נדל"ן כלשהי - להביע את עמדתו, לתת תוקף ומשקל לנושאים שעל הפרק ולהציג בפנינו נושאים נוספים שראוי שיעלו לדיון במסגרת הוועידה.

האם מחירי הדירות ימשיכו לעלות; מתי נדע שדיור בר-השגה חדל להיות סיסמא ריקה; האם ההשקעות העצומות בתשתיות ישכנעו אותנו לעבור לפריפריה; מהי הדרך לתרגם סוף סוף את פוטנציאל ההתחדשות העירונית (פינוי בינוי ותמ"א 38) למשהו מעשי ועוד ועוד.

יש לכם מה לומר? חשבתם על פתרון או על כשל שאף אחד עוד לא חשף? כנסו, הצביעו ותכתבו לנו:

www.globes.co.il/nadlan2011