כפי שנחשף ב"גלובס": גבי רביד עוזבת את דש

גבי רביד, יו"ר דש איפקס, צפויה להודיע השבוע על עזיבתה ■ אורן חנוכה, מנכ"ל הגמל של החברה, עשוי אף הוא לעזוב בקרוב

כפי שנחשף לאחרונה ב"גלובס", בית ההשקעות דש איפקס צפוי להודיע השבוע על עזיבתה של היו"ר החדשה יחסית, גבי רביד. במקומה ימונה לתפקיד אלי ברקת, בעל השליטה בבית ההשקעות.

במקביל לעזיבתה של רביד, נדרש מחליף גם לקובי לוינסון - מנכ"ל חברת הבת דש, שהודיע לפני כשבועיים על עזיבתו. ברקת ומנכ"ל דש איפקס, עידו נויברגר, בוחנים חלופות וצפויים להחליט על זהות המחליף בשבועיים הקרובים. ברקת הציע לרביד את התפקיד, אולם היא סירבה כיוון שראתה בכך ירידת מדרגה ופגיעה במעמדה.

מנהל נוסף שעשוי לעזוב את בית ההשקעות הוא מנכ"ל הגמל אורן חנוכה, המקורב ללוינסון. חנוכה אמור לסיים את חוזהו בספטמבר, ועליו להודיע עד סוף מארס אם יישאר בתפקידו.

רביד, 63, שימשה בעבר כמנכ"לית פסגות-אופק, עוד כשהייתה חברה-בת של בנק לאומי. לדש-איפקס היא הגיעה לפני כתשעה חודשים, עם רכישת השליטה בחברה על ידי קרן BRM של ברקת. היא ליוותה את ברקת באיתור העסקה, ומונתה ליו"ר בחודש מאי אשתקד. כמה חודשים לאחר מכן זכתה לחבילת תגמול נדיבה, שעשויה להביא את שכרה לרמה של 5 מיליון שקל, וקיבלה בנוסף אופציות בשיעור 2.5% ממניות בית ההשקעות.

מטרת מינויה הייתה להוביל את דש איפקס להתרחבות, בעיקר בביטוח פנסיוני, אך עד כה לא נעשה צעד משמעותי בכיוון. דש-איפקס אמנם רכשה 50% מתכלית תעודות סל, אולם את העסקה הזו הוביל דווקא המנכ"ל, נויברגר.