מג'יק מתקדמת למגרש של הגדולים: שת"פ עם חברת ענק

מג'יק חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם חברת MicroStrategy, יצרנית כלי ה-BI מהמובילות בעולם, עם מכירות של מעל 400 מיליון דולר בשנה ושווי שוק של מיליארד דולר

חברת מג'יק הודיעה היום כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת MicroStrategy (סימול: MSTR), יצרנית כלי ה-BI מהמובילות בעולם עם מכירות של מעל 400 מיליון דולר בשנה ושווי שוק של מיליארד דולר.

שיתוף פעולה זה יאפשר למשתמשים עסקיים להפוך נתונים גולמיים ממקורות שונים בארגון למידע בעל ערך, למטרות שיפור יכולת קבלת ההחלטות. על פי ההסכם, כלי ה-BI של MicroStrategy יוצעו לכלל לקוחות מג'יק המשתמשים ביישומי פלטפורמת הפיתוח uniPaaS וכן ללקוחות המשתמשים בפלטפורמת האינטגרציה iBOLT .

מג'יק המספקת ומפתחת פלטפורמת פיתוח יישומים ואינטגרציה ופתרונות אינטגרציה עסקיים, מבוססי Cloud ו-On-Premise, בחרה ב-MicroStrategy בזכות פלטפורמת ה- BI המתקדמת שלה, יכולות ניתוח הנתונים, יכולות התאמה אישית ללקוחות השונים, אפשרויות התמחור הגמיש והאטרקטיבי המתאים למספר סביבות רב כגון: סביבות דסקטופ רגילים, מחשוב לפי דרישה (SAAS) וכן עבור יישומי מובייל (סלולאר, Tablet PC) ואינטרנט.

גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק אמר: " אנחנו בטוחים כי המוצר החדש שאנו מציעים לשוק ייתן מענה הולם ללקוחותינו ברחבי העולם וישנה את הדרך בה הם עושים עסקים. הפתרון החדש המוצע יאפשר ללקוחותינו לשפר ולמקסם את ביצועיהם ולעלות את ההחזר על ההשקעה (ROI) תוך הקניית האפשרות למקסום ההשקעה במוצרי מג'יק".