סוף עידן: דליה מזור צפויה לפרוש מרשות השידור

זאת במסגרת יישום הרפורמה ברשות ■ מזור עובדת ברשות השידור מאז 1970 ■ לפי גורמים בתעשייה, מאז השתתפותה ב"רוקדים עם כוכבים" קיבלה מזור הצעות מגופי שידור אחרים

מגישת הטלוויזיה הוותיקה דליה מזור אמורה לפרוש במסגרת הרפורמה הצפויה ברשות השידור. ל"גלובס" נודע כי מזור, שבאחרונה חזרה למרכז הבמה הטלוויזיונית בזכות התוכנית "רוקדים עם כוכבים", ככל הנראה תהיה בין 700 העובדים מהם תיפרד רשות השידור. שמה מופיע ברשימת העובדים עימם יתקיימו בקרוב מגעים לקראת פרישה.

מזור, שבאחרונה מלאו לה 60, עומדת בקריטריונים המגדירים את העובדים שיפרשו. אם אכן תפרוש, היא צפויה לקבל הטבות בשווי מצטבר של למעלה ממיליון שקל, ובכלל זה מענקי פרישה והסתגלות, כמו גם פנסיה מוגדלת.

מזור היא חלק מדירוג העיתונאים של הרשות, ואם תביע רצון לפרישה - יהיה זה באופן מיידי, כפי שהצהירו בימים אחרונים אנשי אגודת העיתונאים בירושלים.

מזור נחשבת לאחד מעמודי התווך של השידור הציבורי ולסמל של ערוץ 1. היא הצטרפה לרשות השידור ב-1970, שנתיים לאחר הקמתה, לאחר שירות בגלי צה"ל. במשך השנים הגישה את "מבט", "לקראת שידור" ואת תוכנית הבוקר הראשונה בטלוויזיה "בוקר טוב ישראל". בשנים האחרונות היא הגישה את "מדד יומי", התוכנית הכלכלית של ערוץ 1.

השנה, כאמור, חזרה מזור לתודעה הציבורית הרחבה, כאשר הגיעה למקום הרביעי בעונה הנוכחית של תוכנית הריאליטי של רשת "רוקדים עם כוכבים". בעקבות הופעתה זו, קיבלה לפי גורמים בתעשייה הצעות מגופי שידור אחרים.

באחרונה, בעת ראיון ל"תיק תקשורת", אמרה מזור, כי היא חשה כי לא העריכו אותה כראוי ברשות השידור.

מזור אמרה בתגובה כי "לפי הקריטריונים אני אמורה לפרוש".