השיחה: שטראוס ולזניק חתן וכלה, יאיר סרוסי מארח

מי היו הגברים שבאו לכינוס עמותת "כוח נשים"? ■ מה עשו הנכדים של סטף וורטהיימר בהקרנת הבכורה של "אליפים"? ■ וגם: מה יש לג'ודי-ניר-מוזס להגיד על הווילה של גלנט?

לזניק מחתן

ביום רביעי בערב, באולם 'ארקה' בנמל תל-אביב, מריו לזניק, בעבר אחד מגדולי הקבלנים הפרטיים בישראל, ורעייתו, בטי, מחתנים את בתם מוריה, עם ירון, בנם של נתן ורות שטראוס.

מיכאל שטראוס, חתונת מוריה לזניק / צלם רוני שיצר
 מיכאל שטראוס, חתונת מוריה לזניק / צלם רוני שיצר

מיכאל שטראוס

לאחר החופה עברה השמחה הגדולה לרחבת הריקודים, כאשר להקה קובנית עם הזמר איטלו גונזלס מנצחת על החגיגה הדרום אמריקנית שנמשכה אל תוך הלילה. על הקייטרינג שכלל הרבה בשר וצ'ימיצ'ורי הופקדו 'טעם וצבע'.

ראובן שיף ורעייתו, חתונת מוריה לזניק / צלם רוני שיצר
 ראובן שיף ורעייתו, חתונת מוריה לזניק / צלם רוני שיצר

ראובן שיף ורעייתו

שלשלו צ'קים: מיכאל שטראוס, קובי רוגובין, דוד אפרתי, אמיר חן, צביקה יוכמן, גבי טרבלסי, שוקי מדנס, ראובן שיף ועוד.

טנדי עושה חוג בית

קרן טנדי, מי שכיהנה כראש רשות הסמים האמריקנית, וסגנית נשיא מוטורולה העולמית כיום, הרצתה ברביעי בערב בכינוס של עמותת "כוח נשים", בביתה של ענת טמיר בהרצליה פיתוח. יוזמות ההרצאה: שרון כידון ויפעת זמיר מנכ"לית העמותה.

אילן גרינבוים, גבי רוטר, כינוס עמותת
 אילן גרינבוים, גבי רוטר, כינוס עמותת

אילן גרינבוים וגבי רוטר

הקשיבו בשקיקה: יאיר סרוסי, אתי וגבי רוטר, איריס ומשה שטרק, שלווה ויורם הסל, אילן וורד גרינבוים, עליזה יפו, דרורית ורטהיים, ישראלה שטיר, דידי לחמן מסר, יורם אלטמן, רוני רוס, רוני מילוא, אביגדור וחני קלנר, ורד פישר, הילה רהב, שלמה ועתליה שמלצר, אלונה ברקת ועוד.

ורטהיימר ב"אליפים"

ביום חמישי בערב, בסינמה סיטי בגלילות, נערכה הקרנת בכורה של "אליפים", סדרת הדרמה של ערוץ הילדים שתשודר ב-yes, המבוססת על ספרה של אסתר שטרייט-וורצל.

סיוון, מאיה וגיא ורטהיימר, הקרנת בכורה של
 סיוון, מאיה וגיא ורטהיימר, הקרנת בכורה של

סיוון, מאיה וגיא ורטהיימר

שחקנית הסדרה מאיה ורטהיימר, נכדתו של סטף ורטהיימר, הגיעה בליווי האח גיא והאחות סיוון. האב איתן, ושני האחים הנוספים, אסף ודניאל, שלא יכלו להגיע, יצפו בפרק הראשון בביתם.

הילי חורב קסוטו, יונה ויזנטל, אור רם, הקרנת בכורה של
 הילי חורב קסוטו, יונה ויזנטל, אור רם, הקרנת בכורה של

הילי חורב קסוטו, יונה ויזנטל ואור רם

האחראים להפקה הגיעו לפרגן לצוות השחקנים ולצפות בצוותא: יונה ויזנטל סמנכ"ל התוכן של yes, אור רם מנכ"ל נגה תקשורת והילי חורב קסוטו מנהלת ערוץ הילדים.

נשיא בלומברג מתארח

יו"ר בנק הפועלים, יאיר סרוסי, אירח ביום חמישי האחרון את דניאל דוקטורוף, נשיא בלומברג. דוקטורוף, שלפני כ-30 שנה התגורר בישראל ולמד עברית באולפן, סייר בחדר המסחר לניירות ערך זרים של בנק הפועלים יחד עם סרוסי ועם חנה פרי-זן, מנהלת חטיבת נכסי לקוחות.

יאיר סרוסי, דניאל דוקטורוף, חנה פריזן, ביקור נשיא בלומברג בבנק הפועלים / צלם סיון פרג`
 יאיר סרוסי, דניאל דוקטורוף, חנה פריזן, ביקור נשיא בלומברג בבנק הפועלים / צלם סיון פרג`

יאיר סרוסי, דניאל דוקטורוף וחנה פרי-זן

דוקטורוף, שהגיע ליום אחד לישראל, בתאריך העברי ט"ו בשבט, קיבל מסרוסי, ברוח החג, סלסלת פירות יבשים לקחת איתו חזרה לניו-יורק.

תנובה מגדילה

בצהרי יום שישי התקיים במתחם סינמה סיטי ראשל"צ אירוע VIP של חברת תנובה לרגל השקת חלב V לילדים. המוזמנים נהנו ממתקן המדמה גדילה של ילדים ומהקרנת טרום בכורה לסרט "החתול במגפיים" שיוקרן בישראל החל מחודש אפריל. השיקו כוסות חלב: זהבית וחיים כהן, אייל מליס, ענת גרוס-שון, אלונה אריאלי להב, אילנית לנדסמן יוגב, אורנה הוזמן בכור, ליאון רוזנברג ועוד.

תיסלם כהן

ביום חמישי בערב בהיכל התרבות בתל-אביב מנכ"ל לאומי קארד, דני כהן, אירח את דוד ברודט, אפי רוזנהויז, ברונו לנדסברג, רמי יהושע ולקוחות נוספים של מועדון "וורלד סיגניה", כרטיס האשראי המיועד לאלפיון העליון. האורחים נהנו מהופעה של להקת תיסלם, שכללה גם הופעות אורח של דני סנדרסון, מוקי ומאור כהן. פיזזו: יונל כהן, ג. יפית, אורית בנבנישתי, ליאור חנס, איציק מלאך ועוד.

הסטטוסים שלהם:

Eitan Singer חושב שאחרי שנימני הלך זה כיף לקחת את הילדים לבלומפילד

Judy Shalom Nir Mozes חושבת שהגודל של הווילה של גלנט זה לא ממש עניין של אף אחד. מקווה שיוכיח היום שלא שיקר, כי אם כן זה בפירוש בעיה של כולנו