יחצנית לשעבר של קופי בין תובעת את דני ורנר: לא שילם לי

ליאור ברייר-אליהו תובעת כ-214 אלף שקל מורנר, בעלי רשת קופי בין הנמצאת בהליכי פירוק ■ טוענת כי משכורותיה שולמו תדיר באיחור, וכי עבור אוגוסט-ספטמבר 2010 לא קיבלה שכר כלל

‎‎איש העסקים דני ורנר, הבעלים של רשת בתי-הקפה קופי בין הנמצאת בהליכי פירוק, ממשיך להסתבך. ליאור ברייר-אליהו, מי שהיתה אשת יחסי הציבור של ורנר, הגישה היום (א') לבית הדין האזורי לעבודה בתל-אביב תביעה בסך כ-214 אלף שקל נגד ורנר, נגד שותפיו ערן ורנר, ברוך נדלר ומיכאל סבר ונגד החברות שבאמצעותם ניהלו את קופי בין וכן את המסעדות "סבארו" ו"ג'וסלנד", בטענה כי הם חייבים לה כספים רבים בגין תקופת העסקתה אצלם.

בין היתר תובעת ברייר-אליהו שכר עבודה של כ-22 אלף שקל ופיצויי הלנת שכר של יותר מ-42 אלף שקל.

‏באמצעות עו"ד עדי ארקין טוענת ברייר-אליהו כי בתקופה שהחל ממאי 2009 ועד ספטמבר 2010, היא העניקה לנתבעים שירותי דוברות ויחסי ציבור.

לטענתה, לאורך כל תקופת עבודתה "משכורותיה שולמו תדיר באיחור, ובגין כל איחור שכזה זכאית התובעת לפיצויי הלנת השכר". עוד טוענת ברייר-אליהו כי בחודשים אוגוסט-ספטמבר 2010 היא לא קיבלה שכר כלשהו מהנתבעים.

בין יתר תביעותיה של היחצנית נגד ורנר ושותפיו: דמי הודעה מוקדמת בסך 14 אלף שקל, פיצויי פיטורים בסך כ-20 אלף שקל ופדיון חופשה בסך כ-8,000 שקל.

‏באוקטובר שנה שעברה מינתה סגנית בית המשפט המחוזי בתל-אביב, השופטת ‏ורדה אלשיך‏, את עו"ד מור נרדיה ממשרד לוי טילר ושות' למפרק זמני‏ של חברת ‏סיטי פוד‏, הזכיינית של רשת ‏קופי בין‏ בישראל, לאחר שבשנה האחרונה נקלעה החברה לקשיים כלכליים משמעותיים, והוגשו נגדה ונגד ורנר מספר תביעות ובקשות עיקול.