קרנות אג"ח חברות וכללי גייסו השבוע כ-700 מיליון שקל

מיטב: מתחילת החודש צמחה תעשיית קרנות הנאמנות בכ-5.4 מיליארד שקל, ושוברת מחדש את שיא כל הזמנים בסך נכסיה המנוהלים – 162 מיליארד שקל

תעשיית הקרנות סיכמה את השבוע עם גיוס של כ-340 מיליון שקל: גיוס של כ-550 מיליון שקל בקרנות המסורתיות לצד פדיון של כ-210 מיליון שקל בקרנות הכספיות. כך מוסר הבוקר רוני אפטר, מנהל קשרי יועצים בבית ההשקעות מיטב.

קרנות אג"ח חברות וכללי בראש המגייסות השבועית, לאחר שרשמו כניסת כספים גבוהה נוספת של כ-700 מיליון שקל. הקרנות המנייתיות רשמו ירידה בקצה הגיוסים, שעמד השבוע על כ-40 מיליון שקל.

ירידות באג"ח הממשלתי גררו שבוע נוסף של פדיונות: הקרנות השקליות עם פדיון של כ-50 מיליון שקל - הגבוה ביותר בחודשיים האחרונים, קרנות אג"ח מדינה וצמוד מדד פדו כ-190 מיליון שקל. הקרנות הכספיות , לראשונה החודש, סיימו בפדיון שבועי של כ-210 מיליון שקל.

קרנות ממונפות ואסטרטגיה, בשבוע הטוב ביותר שלהן ב-3 השנים האחרונות, רשמו גיוס של כ-50 מיליון שקל נוספים. קרנות אגד חוץ ממשיכות לדשדש במקום, ולא רשמו שינוי בסיכום שבועי.

במיטב מציינים כי מתחילת החודש צמחה תעשיית קרנות הנאמנות בכ-5.4 מיליארד שקל, ושוברת מחדש את שיא כל הזמנים בסך נכסיה המנוהלים - 162 מיליארד שקל.