חוזה לגילת ב-40-50 מיליון דולר: המניה מזנקת 3.2% בבורסה

חתמה על חוזה להספקה, פריסה ותחזוק של מערכות תקשורת לוויינית בפס רחב מסוג SkyEdge ב-27 אלף תחנות לוטו במדינות אילינוי וטקסס בארה"ב

חברת גילת רשתות לוויין , חתמה על חוזה להספקה, פריסה ותחזוק של מערכות תקשורת לוויינית בפס רחב מסוג SkyEdge ב-27 אלף תחנות לוטו במדינות אילינוי וטקסס בארה"ב. החברה לא פירסמה את ההיקף הכספי של החוזה, אך לפי הערכות בשוק הוא נאמד ב-40-50 מיליון דולר.

גילת מנוהלת ע"י עמירם לוינברג, והיא מפתחת ומשווקת תחנות לוויין זעירות (VSATs) שמיועדות לתקשורת ומספקת ללקוחותיה במקביל גם שירותים נלווים. החברה נסחרת בנאסד"ק ובבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-753 מיליון שקל.

גילת, באמצעות החברה הבת שלה ספייסנט (Spacenet Inc), תפרוס את מערכות התקשורת כחלק מהסכם רב שנתי במסגרתו פרסה בשנת 2010 כ-6,000 מערכות SkyEdge במדינות אינדיאנה, לואיזיאנה ואיווה. בסך הכל תספק ספייסנט ב-5 המדינות האמורות כ-33,000 מערכות SkyEdge, שמבטיחות יעילות, אבטחה ואיכות שירות, המתאימים ליישומים הדורשים זמינות גבוהה ורציפות פעולה, כגון רשתות לוטו והימורים.

בשנת 2010 גילת נבחרה לספק רשתות VSAT לוויניות ללקוחות נוספים מתחום הלוטו במערב אפריקה ובצפון אפריקה. ספייסנט תומכת בכל ספקי הטרמינלים לתעשיית הלוטו ובכל היישומים של התעשייה. הנסיון והטכנולוגיה שנצברו בחברה מאפשרים לה לתמוך ביישום המתקדמים ביותר של תעשיית הלוטו, ומקנים לה את הגמישות לתמוך גם במשחקים חדשניים, שיהוו מקורות הכנסה חדשים בעתיד.