בכיר באחים המוסלמים מאותת ליוסי מימן ול... נתניהו: "לעצור מיד אספקת הגז לישראל - ולהתכונן למלחמה"

בראיון לרשת הטלוויזיה "אל-עאלם" באיראן, אמר מוחמד ע'אנם: "השוטרים והצבא המצרי לא יוכלו להתגבר על האחים המוסלמים" ■ מפגין מצרי לרשת CNN: "אם מובארק ייפול אז העם המצרי יהיה חופשי ואז המצרים יהרסו את בית המקדש, ישחררו את פלסטין ויהרסו את ישראל"

איתות מדאיג מדרום: מוחמד ע'אנם, מבכירי האחים המוסלמים, קרא היום (ב') להפסיק את אספקת הגז לישראל ולהכין את העם המצרי למלחמה, תוך שהוא תוקף את ישראל וטוען שהיא זו שעומדת מאחורי משטר מובארק.

בראיון לרשת הטלוויזיה "אל-עאלם" באיראן, אמר ר'אנם: "השוטרים והצבא המצרי לא יוכלו להתגבר על האחים המוסלמים".

בהמשך הוא קרא ל"מרד המוני שיעצור את הזרמת הגז דרך תעלת סואץ לישראל ולהכין את העם לקראת מלחמה בישראל כדי שכל העולם יבין שהעם המצרי מוכן לכל דבר בכדי להיפטר משלטון מובארק".

ר'אנם דיבר על המהומות במצרים ואמר שישנו מתח בעולם המערבי לגבי ההתרחשויות במצרים וכי כל הפרשנים במערב "לא מסוגלים להבין את ההמון המצרי". הוא דיבר על מיליוני אנשים שיצאו לרחובות וטען שההפיכה מצליחה למרות "השחיתות וההרג של מובארק והשתתת הפחד בלבבות האנשים".

עוד ציין ר'אנם, כי ארה"ב הצטרכה לשנות את עמדתה לגבי מצרים כשראתה את המיליונים יוצאים לרחובות והחלה לדבר על אהבה לדמוקרטיה.

"המדיניות של ארה"ב והיישות הציונית בנויה על מערכת של אינטרסים", הוסיף ר'אנס. הוא גם הזהיר מפני ניסיון של מובארק להישאר בתפקידו "בעזרת ישראל".

בתוך כך, מפגין מצרי בעל חזות מוסלמית אדוקה התראיין היום לרשת CNN ונשא "מיני נאום" משולהב נגד ישראל: "האמריקנים עומדים מאחורי מובארק כי הם יודעים שאם מובארק ייפול אז העם המצרי יהיה חופשי ואם המצרים יהיו חופשיים הם ישחררו את פלסטין ויהרסו את ישראל".