עוד הארכה לחתימת הסכם המימון בין דויטשה לישראמקו

תקופת הבלעדיות של הבנק תוארך עד ל-31 במארס 2011 ■ הוארך מועד גיבוש וחתימת הסכם מימון מחייב עם דויטשה בנק להעמדת הלוואת גישור של כ-350 מ' ד' לפיתוח "תמר"

ישראמקו מעדכנת הערב (ב') כי הגיעה להסכמה עם דויטשה בנק כי תקופת הבלעדיות של הבנק תוארך עד ל-31 במארס 2011, זוהי פעם נוספת שבה מוארכת תקופת הבלעדיות לצורך גיבוש וחתימת הסכם מימון מחייב עם דויטשה בנק להעמדת הלוואת גישור לשותפות בסך של כ-350 מליון דולר לצורך השקעתה בפיתוח פרוייקט "תמר".

חלקה של ישראמקו בפיתוח פרויקט "תמר" עומד על 862 מיליון דולר, ולצורך מימונו תגייס השותפות 350 מיליון דולר בהלוואת גישור ל-3 שנים, ו-400 מיליון דולר כמימון לטווח ארוך (פרויקטלי) מגופים מוסדיים ישראליים. המימון מגויס באמצעות דויטשה בנק המשמש מארגן פיננסי ויועץ קונסורציום.

עלות הפיתוח של פרויקט "תמר" נאמדת ב-3 עד 3.5 מיליארד דולר. חלקם של השותפים הישראלים בפיתוח, דלק קידוחים , אבנר , ישראמקו ודור אלון גז נאמד בכ-2 מיליארד דולר והוא אמור להיות ממומן במלואו על-ידי קונסורציום של בנקים וגופים מוסדיים בהובלתם של הבנקים הזרים HSBC וברקליס קפיטל (דלק ודור אלון) ודויטשה בנק (ישראמקו).