רדהיל מגיעה לאחד-העם: השלימה גיוס של 51.6 מ' שקל

החברה התכוונה לגייס כ-40 מיליון שקל אך ביקושי יתר במכרז הציבורי הגדילו את היקף ההנפקה ■ מנכ"ל רדהיל: "מחויבים להמשיך בעבודה הקשה בכדי להפוך את החזון למציאות"

רדהיל ביופארמה השלימה בהצלחה הנפקה ראשונה לציבור בבורסה בתל אביב, לאחר שנהנתה מביקושי יתר שהובילו להשלמת גיוס של 51.6 מיליון שקל בהנפקה של מניות ואופציות.

רדהיל, אשר רוכשת זכויות ומפתחת תרופות בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים, התכוונה לגייס כ-40 מיליון שקל, אך לאור הביקושים הגבוהים במכרז הציבורי גדל היקף הגיוס ל-51.6 מיליון שקל.

מבנה ההנפקה כלל 131 אלף יחידות שהוצעו במחיר מינימאלי של 305 שקל ליחידה. כל יחידה כללה 100 מניות ו-50 כתבי אופציה (סדרה 1) ללא תמורה. כתוצאה מביקושי היתר, נקבע המחיר על 361 שקל ליחידה. בנוסף לתמורה המיידית כאמור, עשויה החברה לקבל סכום בסך של 27-33 מיליון שקל נוספים בהנחת מימוש מלא של כתבי האופציה (סדרה 1). לאחר השלמת ההנפקה, בקופת החברה כ-81 מיליון שקל.

כספי הגיוס מיועדים למימוש המשך פיתוח 6 המוצרים של רדהיל, הנמצאים בשלבים קליניים מתקדמים ובכלל זה התרופה הייחודית לטיפול במחלת הקרוהן, וכן קידום חלק מהתרופות לשלב הגשת בקשת NDA ל-FDA.

דרור בן אשר, מנכ"ל רדהיל, ציין כי "אני רוצה, בהזדמנות זו, להודות לכל בעלי המניות הקיימים והחדשים של רדהיל, על האמון והתמיכה בחברה וכן לכל היועצים, העובדים וצוות החברה, אשר עמלו רבות להוצאתה לפועל של הנפקה זו."

עוד ציין בן אשר כי "על אף התנודתיות בשווקים בשבוע האחרון ולנוכח מיעוט ההנפקות הראשוניות בתחום הביוטק בישראל בעת האחרונה, ההנפקה של רדהיל היא הצלחה הממחישה את הבעת האמון באסטרטגיה העסקית של החברה ובצוות המנהלים המוביל אותה. כספי ההנפקה יסייעו רבות לרדהיל בהמשך קידום המוצרים עד לשלב המכירות ובמימוש חזונה הייחודי של החברה. הנהלת החברה ועובדיה מחויבים כעת להמשיך בעבודה הקשה בכדי להפוך את החזון למציאות, לרווחת החולים והמשקיעים".