צלבי קרס על תמונות גלעד שליט במאהל המחאה בדרום

אלמונים השחיתו הלילה את מאהל המחאה למען שחרורו של גלעד שליט בצומת בית קמה ■ מקים המאהל, השייח' סאלם אל-הוזייל: "גלעד לא עשה רע לאף אחד, למה לעשות דבר כזה?"

צלבי קרס, כתובות נאצה חריפות וניסיון הצתה - זה המראה הקשה שציפה הבוקר (ב') לשייח' סאלם אל-הוזייל, מי שהקים את מאהל המחאה למען שחרורו של גלעד שליט בצומת בית קמה בדרום.

אלמונים נכנסו הלילה למאהל למען שליט, השחיתו את המקום וריססו צלבי קרס על האוהל ועל תמונותיו של גלעד שליט במקום. על הקירות רוססו גם כתובות נאצה שונות.

השייח' אל-הוזייל סיפר הבוקר כי "עשו הרבה נזק, ריססו במקום צלבי קרס, דגלי אש"ף, ניסו אפילו לשרוף את המאהל אבל עקב הגשם המאהל לא עלה באש". "אני ישן בסמוך למאהל ושמעתי את הקולות בלילה", הוסיף אל-הוזייל. "כאשר קמתי עוד הספקתי לראות מספר צעירים בורחים מהמקום".

"גלעד לא עשה רע לאף אחד, למה לעשות דבר כזה?"

שייח' סאלם אל-הוזייל הוא פעיל בולט במטה למען גלעד, ופועל רבות כדי לקדם את שחרורו. זאת לא הפעם הראשונה שאל-הוזייל סופג ביקורות מסביבתו על מאהל שליט אותו הקים סמוך לצומת בית קמה. "יש כאלה שעוברים ליד האוהל ואומרים לי 'גלעד יחזור בארון' ו-'גלעד מת בעזה'", אומר אל-הוזייל אבל מדגיש כי הוא ימשיך במחאה שלו "עד שגלעד ישוב הביתה".

"גלעד לא עשה רע לאף אחד, הוא נפל בשבי, למה צריך לעשות דבר שכזה", אומר אל-הוזייל בכאב.המשטרה שהוזעקה למקום הגיעה תוך דקות ספורות והחלה בחקירה באמצעות צוותים לזיהוי פלילי.