קרן הגשמה תשקיע 25 מיליון שקל בפרויקט פינוי-בינוי בקריית-אונו

מדובר בפרויקט אותו מקדמת חברת משהב כבר כ-12 שנים, במסגרתו ייהרסו 136 יחידות דיור ישנות, ובמקומן ייבנו 220 דירות חדשות

פרויקט פינוי-בינוי ותיק בקריית אונו זוכה לחיזוק של קרן הגשמה, שהחליטה להשקיע בו 25 מיליון שקל. מדובר בפרויקט אותו מקדמת חברת משהב כבר כ-12 שנים, במסגרתו ייהרסו 136 יחידות דיור ישנות ובמקומן ייבנו 220 דירות חדשות. זו הפעם הראשונה שהגשמה נכנסת כמשקיעה לפרויקט פינוי-בינוי. לדברי אבי כץ, מבעלי הקרן וממקימיה, זו לא הפעם האחרונה: "נכנסנו לפרויקט כמממנים, ואנחנו מאמינים שנשיג למשקיעים שלנו תשואות עתידיות יפות. הקרן קמה כדי לקדם יזמות לא-שגרתית, ופינוי-בינויי זה אחד הדברים שנמשיך להשקיע בהם כמו גם בתמ"א 38".

עוד מסר כץ, כי הקרן תוסיף להשקיע בפרויקטים של פינוי-בינוי הנמצאים בשלב הביצוע. הפרויקט ממוקם ברחוב ישעיהו פינת יהודה הלוי בעיר, והוא עתיד להיבנות בשלבים. שלב א' יכלול בנייה של 136 יחידות דיור חדשות בשלושה בניינים, ובשלב ב' ייבנו עוד 84 יחידות דיור.

נכון להיום פונו רוב הדיירים ממתחם הפרויקט. שיווק הפרויקט יחל בחודש מארס, וההשקעה הכספית בשלב א' מוערכת בכ-180 מיליון שקל. לאחר סיום הבנייה, צפוי הפרויקט לכלול דירות 4 חדרים בשטח של 130 מ"ר במחיר של החל מ-1.8 מיליון שקל ודירות 5 חדרים על 145 מ"ר במחיר של החל מ-2.2 מיליון. משרד האדריכלים האמון על הפרויקט הוא פינצי-רווה.

"אני מביע סיפוק רב מהשותפות עם קרן הגשמה ומהשלמת ההליכים המוקדמים לתחילת ביצועו של הפרויקט", מסר תומר מוסקוביץ' מנכ"ל משהב. "מדובר בפרויקט שעבר את דרך הייסורים השלמה בפרויקטים של פינוי-בינוי בישראל".