נתוני גוגל טרנדס: "גלובס" - האתר הכלכלי המוביל בישראל

‎‎‏לפי הנתונים של חודש ינואר, נכנסים לאתר "גלובס" מדי יום כ-160 אלף גולשים שונים - בהשוואה ל-145 אלף ב"דה מרקר" ו-90 אלף ב"כלכליסט"‏ ■ האתר צמח ב-20% בשנה

‎‎נתוני גוגל טרנדס מעידים - "גלובס" הוא האתר הכלכלי המוביל בישראל. לפי הנתונים החדשים לחודש ינואר שעודכנו אתמול (ד'), "גלובס" מוביל את רשימת האתרים הכלכליים עם כ-160 אלף גולשים שונים מדי יום.

אחרי "גלובס" נמצא אתר "דה מרקר" עם 145 אלף גולשים שונים ביום. אחריהם מדורגים במרחק ניכר האתרים "כלכליסט" ו"ביזפורטל", עם 90 אלף ו-75 אלף גולשים שונים ביום בהתאמה.

לפי הגרף החודשי, במרבית הימים בינואר מקדים "גלובס" את "דה מרקר", כשלעיתים עמד הפער על למעלה מ-10,000 גולשים שונים ביום לטובת "גלובס".

גוגל טרנדס ינואר
 גוגל טרנדס ינואר

גוגל טרנדס ינואר
 גוגל טרנדס ינואר

בהסתכלות שנתית, במהלך השנה האחרונה "גלובס" צמח ביותר מ-20%, בעוד ש"דה מרקר" נחלש בלמעלה מ-10%. "כלכליסט" ו"ביזפורטל" התחזקו אף הם במהלך השנה האחרונה.

יש לציין כי נתוני הגלישה של "דה מרקר" כוללים גם את "דה מרקר קפה", אשר לפי גוגל טרנדס מושך אליו כ-30 אלף גולשים שונים ביום.

כלי המדידה גוגל טרנדס הוא המדד הפתוח היחידי כיום למדידת רייטינג באינטרנט בישראל, והוא מתבסס על נתוני אמת של גלישה בפועל בישראל. גוגל טרנדס מודד את מספר הגולשים השונים באתר מסוים ביום ומאפשר השוואה בין מספר אתרים מתחרים ובין אזורי גלישה שונים. ‏‎‎‏