מועצת הכבלים בודקת את כניסת רני רהב לבית "האח הגדול"

במהלך ביקורו בבית "האח" נוצרו בשיחה עם הדיירים אזכורים מסחריים, המהווים חשש להפרות של תוכן שיווקי ■ רהב: "פועל יוצא של חיי הישראלי הוא לדבר על חברות הנמנות עם לקוחותיי"

מועצת הכבלים והלוויין בודקת האם כניסתו של היחצ"ן רני רהב לבית "האח הגדול" יצרה הפרות בתחום התוכן השיווקי.

הכניסה של רהב למשימה בבית המפורסם הועברה בשידור חי בערוץ "האח הגדול" - ערוץ 20. בקשת החליטו לא להכניס קטעים מביקור זה לתוכנית "האח הגדול" ששודרה אמש (ד') בערוץ 2, בשל האזכורים המסחריים אשר היו עשויים שלא לעמוד בכללי הרשות השנייה, האמונה על הערוצים המסחריים.

בדיקות נוספות

עוד נודע כי במועצה בודקים את הכניסה של יתר המבקרים לבית "האח הגדול" ובהם ג'ודי ניר-מוזס-שלום ובר רפאלי, בשל פניות דומות אחרות.

רני רהב תקף את ההחלטה של יו"ר המועצה ניצן חן ומסר בתגובה: "כדאי מאוד שבמועצת הכבלים ישכילו ויבינו שחלק משיחת היום במדינת ישראל היא על חברות מסחריות, שמטבע הדברים הציבור הישראלי משתמש בהן במהלך חייו.

"במקום שנמצאים יחד כ-20 ישראלים אשר מייצגים את החברה הישראלית - אך טבעי הדבר שכולם ידברו על הרגלי החיים שלהם, ופועל יוצא של חיי הישראלי הוא לדבר על חברות מובילות שנמנות עם לקוחותיי.

"אני מקווה שאנשים במועצת הכבלים מבינים את זה, כי הם נציגי הציבור של מדינת ישראל. 'האח הגדול' זו תוכנית מדהימה שסוף-סוף נותנת לעם ישראל הזדמנות מופלאה לראות את דיירי הבית, אשר מייצגים את הרקמה האנושית הבסיסית של אזרחי המדינה על בעיותיהם. אני תקווה שברשות הבודקת מבינים את העניין, כי אחרת אני לא מבין איך הם אמורים לייצג את הציבור.

"לגופו של עניין, נשאלתי על-ידי דיירי הבית שאלות ספציפיות, ונוצרה שיחה מרתקת שקשורה בחיי. מה לעשות שהחיים שלי ב-25 השנה האחרונות שזורים יחד עם 150 הקבוצות המובילות במשק הישראלי, שמן הסתם נמצאות בכל מקרר ובכל בית".

בימים אלה מועצת הכבלים והלוויין מנהלת בירור אחר מול חברת הכבלים HOT, לאחר שזו קידמה בערוץ 20 שקופית של ערוץ אירוטי. על-פי התקנות חל איסור בקידום כלשהו של ערוצים אלה. ב-HOT אומרים כי מדובר במעידה שלא תשוב על עצמה.

ניצן חן אישר כי הנושא בבירור.

מקשת לא נמסרה תגובה.