לא רוצה להיחשף: גרמזיאן נסוג ממכרז הסלולר

הסיטואציה שנוצרה מקטינה את מספר השחקנים במכרז מ-5 ל-4 ■ קשר נט נמצאת במו"מ עם שחקנים אחרים בתחום להצטרף אליהם

חברת קשר נט שאותה מוביל יחיאל בן שושן ושאחריו עמדה משפחת גרמז'יאן החליטה בסוף השבוע שלא להגיש הצעה במכרז הסלולר. ל"גלובס" נודע, כי הקבוצה נמצאת במשא ומתן עם שחקנים אחרים בתחום להצטרף אליהם.

הסיבה להחלטה של קבוצת קשר נט לסגת מהמיכרז אינה ברורה לגמרי אך ככל הנראה היא קשורה לדברי גורמים לקבוצה בסיבות של אי רצון לחשוף את חלק ניכר מפעילותיה של משפחת גרמז'יאן שהן חברות פרטיות.

קבוצת גרמז'יאן היתה אחת הקבוצות היותר רציניות במיכרז והיא עובדת עליו כבר כמה חודשים רצופים בצורה אינטנסיבית.

הקבוצה ניהלה מגעים עם גורמים ושנים במהלך החודשים האחרונים על מנת לגשת במשותף והדבר אף עורר חשש שמא היא לא תלך עד הסוף במכרז, אך יחיאל בן שושן היה החלטי ואמר שהקבוצה תתמודד עד הסוף. הסיטואציה שנוצרה מקטינה מצד אחד את מספר השחקנים ובמקום 5 שחקנים שהעריכו שיתמודדו במיכרז יהיו רק 4 אך יחד עם זאת 4 השחקנים הם גורמים רציניים שמתכוונים להתמודד עד הסוף כך שבכל מקרה צפוייה תחרות קשה על שתי רצועות התדרים שמוצעות במיכרז.

המכרז בנוי בצורה של בדיקת כשירות בשלב הראשון ולאחריו מתקיים תהליך של התמכרות על מי יגיש את ההצעה הכספית הגבוהה ביותר. קשר-נט מתכוונת להצטרף בשלב השני לאחת הקבוצות ולנסות לקחת נתח באחת החברות שתזכה.

יחד עם זאת, מה שברור הוא שקשר נט כבר לא תוביל קבוצה ולא תהיה בעלת שליטה בקבוצה שתזכה משום שכל הגורמים שמתמודדים הבהירו שברצונם להיות בעלי השליטה במיזם. נציין, שחזי בצלאל, הבעלים של חברת 018 אקספון, הגיש היום את ההצעה שלו במיכרז ביחד עם שותפים בינלאומיים.