הטיפ היומי: איזו מניה עשויה לזנק ב-27%?

ברקליס קפיטל ממליצים על מניית זירוקז ב"תשואת יתר" במחיר יעד של 14 דולר, הגבוה ביותר מ-27% ממחירה הנוכחי בשוק

זירוקס , חברת טכנולוגיה בינלאומית הפועלת בכ-130 מדינות ומתמחה במכונות צילום, הדפסות ותיעוד מסמכים, מדורגת על ידי מחלקת המחקר של ברקליס קפיטל ב"תשואת יתר" ובמחיר יעד של 14 דולר, הגבוה ביותר מ-27% ממחירה הנוכחי בשוק.

ההערכות החיובית של כלכלני הבנק לגבי ביצועיה העתידיים של XRX מגיעה בעקבות פגישה עם הנהלת החברה בבוסטון, בה הועלו סוגיות מפתח הנוגעות לפעילותה, החל מתשומות ותפוקות הקשורות ברווח הגולמי, דרך תזרים המזומנים, מחויבות החברה לרכישות חוזרות, מגמות בפעילותה העסקית מול הממשלה, וכלה בביטחון שלה כי תציג צמיחה של 6%-7% בהכנסות בסיכום 2011.

הנושא המרכזי מהפגישה הזו הוא המחויבות הברורה של XRX לתוכנית הרכישה החוזרת הנרחבת של מניותיה שתחל במחצית השנייה של 2011, וזאת למרות החילופים בצמרת החברה (לאחרונה מונתה למנכ"לית אורסולה בורנס). החברה מפגינה ביטחון רב ביכולת הצמיחה שלה, ולא נראה כי היא מוטרדת מהחשיפה הממשלתית של עסקיה, בהדגישה כי לא נתקלה בשום דחייה של חוזים.

התחזית של ברקליס לדוחותיה הפיסקאליים של XRX לרבעון הפותח של 2011, המסתיים במארס, עומדות על רווח למניה של 22 סנט, על בסיס NON-GAAP, הכנסות של 5.44 מיליארד דולר, שישקפו עלייה של 15% בהשוואה לתקופה המקבילה, וכן עלייה של 33.4% ברווח הגולמי ושל 9.3% ברווח התפעולי.

לאור זאת, סבורים בברקליס כי החברה תבצע בקרוב את תוכנית הרכישות החוזרות עליה הצהירה, אשר עשויה להביא לעלייה של כ-10% ברווח הנקי למנייתה בשנים הקרובות.