פרטנר - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.9 מיליון שקל

עוד בטבלת המותגים המושקעים: הפרסום הנגטיבי מרים ראש עם הקרב בין מי עדן ותמי 4

קבלו דבר מדהים: חפשו בגוגל את המילה "בוהן", וקבלו את חיים בוהן במקום הרביעי בתוצאות האורגניות. אין ספק כי הפרסום בישראל מוריד את הכפפות. הפרסום הנגטיבי כבר כאן.

רבות כבר נאמר על הטיזר של מי עדן בר שהקפיץ את החברים הסולידיים משטראוס מים, הלוא הם תמי 4. מתברר כי בראובני-פרידן, משרד שהוכיח ללא ספק שהוא יודע לבעוט ובדרך-כלל מדייק עם השפיץ, איתרו את הנקודה הרגישה של המתחרים, שבמשך שנים לא הפסיקו לרדת על חברות המים המינרליים ועל אלה שסוחבים בקבוקים.

בתמי 4 פנו אל הרשות השנייה בטענה לעבירה על כלל 16 לכללי האתיקה בפרסומות, האוסר על תקיפתם של גופים ומוצרים אחרים והמעטה בערכם, בדרך שאינה הוגנת או על-ידי הטעיה. הרשות השנייה קיבלה את הפנייה, והתשדיר הורד עד לביצוע התיקונים. בינתיים הטיזר יצר את הבאזז המקווה, והחל מהשבוע הקרוב יעלה הסרטון המקורי עם חיים כהן האורגינל.

אני מנחש שלאחר ההד תשומת-הלב התקשורתית שקיבל הקמפיין, הוא ימקסם את המומנטום ואף יפורסם בהשקעה כספית גדולה יותר מהמתוכנן. ועוד לא דיברנו על אלקטרה, שאמורה להשיק בקרוב את מטהר המים שלה.

פרטנר מובילה השבוע את טבלת המותגים המושקעים ומחזירה את הפרסומת שיצר משרד תל-אביב-מוסקבה עבור הסמארטפונים, והפעם עם טרייד-אפ בהחזר כפול.

פלאפון ממוקמת במקום השני השבוע באמצעות אדלר-חומסקי, ומזכירה לנו שיש עוד כמה מכשירים חוץ מהאייפון. פלאפון מפרסמת את הסמארטפון החדש של סוני אריקסון 10X, ומציעה אף היא זיכוי על המכשיר הישן וסבסוד החדש.

סופר-פארם לא מפסיקה עם חגיגת המבצעים ומציגה באמצעות באומן-בר-ריבנאי את 1,2 סייל - "מאות זוגות מוצרים במחירים משתלמים".

מפעל הפיס, שלאחרונה מפגין רעננות קריאטיבית באמצעות גיתם BBDO, מנעים לנו השבוע את מקבץ הפרסומות בטלוויזיה עם קולו של ארקדי דוכין והשיר "סה לה וי". ביצוע יפה. בקרוב הרינגטון.

המותגים המושקעים

1. פרטנר - 1,900,416 שקל - באמצעות תל-אביב-מוסקבה

2. פלאפון - 1,751,552 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

3. סופר-פארם - 1,707,392 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

4. מפעל הפיס - 1,490,016 שקל - באמצעות גיתם BBDO

5. מי עדן בר - 1,298,795 שקל - באמצעות ראובני-פרידן

* הנתונים מתייחסים לתאריכים: 4-10/2/2011.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.