הייתם קונים? 3.53 מיליון ש' לפנטהאוז של גינדי בראשל"צ

מדובר בפרויקט מגדלי הלאום של החברה העתיד לכלול 360 יחידות דיור במערב העיר ■ את חלקו הראשון משווקת החברה לחברי מועדון בלבד בהנחה של כ-10% ממחיר המחירון

שכונה חדשה במערב ראשון לציון יוצאת לדרך. חברת גינדי החזקות הודיעה על התחלת שיווק מתחם המגורים החדש בקריית הלאום שבמערב העיר העתיד לכלול 360 דירות בשבעה בנייני מגורים, בני 9 עד 22 קומות. ההשקעה הכוללת של החברה בפרויקט נאמדת ב-638 מיליון שקל.

הפרויקט החדש מיועד בעיקרו לקהל משפרי דיור וככזה מציע דירות גדולות בלבד. היצע הדירות בפרויקט עתיד לכלול דירות 5 חדים, 5.5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

המחירים בפרויקט עתידים לעמוד על 1.924 מיליון שקל לדירת 5 חדרים של 122 מ"ר עם מרפסת של 16.5 מ"ר, 2.095 מיליון שקל לדירת 5.5 חדרים בגודל של 135 מ"ר ומרפסת של 19.5 מ"ר, 3.369 מיליון שקל עבור דירת מיני פנטהאוז של 5.5 חד' בשטח של 144 מ"ר עם 24.5 מ"ר מרפסת ודירות פנטהאוז בשטח של 173 מ"ר עם 82 מ"ר מרפסת במחיר של 3.535 מיליון שקל.

לאחר הצלחת שיווקי הפרויקטים הקודמים של החברה יחד עם מועדון הצרכנות של 'חבר' החליטו בגינדי החזקות לייצר לעצמם מועדון לקוחות משלהם - "גינדי אקסקלוסיב".

גינדי החזקות - פרויקט חדש בראשל
 גינדי החזקות - פרויקט חדש בראשל

במסגרת מועדון הלקוחות משווקת החברה את חלקו הראשון של הפרויקט רק לחברים שנרשמו כפי שמסביר עו"ד גיא גינדי מנכ"ל ובעלים: "החברה מעניקה זכות ראשונים לבחירה ורכישת דירה בפרויקט לחברי המועדון בלבד. במסגרת המבצע, מציעה גינדי החזקות מגוון דירות במחירים אטרקטיביים ובהנחה של כ- 10% בשווי של בין 175 אלף שקל ל-235 אלף שקל. המבצע מתייחס לשלב א' של המתחם הכולל את בניינים 1-3 וסך הכל 130 דירות".

על שטח הקרקע בו זכתה החברה במכרז של מינהל מקרקעי ישראל באוגוסט האחרון עתידה לבנות גם חברה נוספת בשם גל יוזמה שטרם התחילה את השיווק. על תכנון הפרויקט של גינדי החזקות שנקרא 'מגדלי הלאום' אמון משרד האדריכלים "קיקה ברא"ז אדריכלים", אשר תכנן בין היתר עבור גינדי החזקות את מגדלי גינדי הייטס ברמת גן ואת פרויקט שרונה.

גינדי החזקות נמצאת בבעלותם של עו"ד ליטל גינדי-מטלון, רו"ח אבי גינדי, עו"ד גיא גינדי, רו"ח רועי גינדי ומנחם גינדי.

גינדי החזקות - פרויקט חדש בראשל
 גינדי החזקות - פרויקט חדש בראשל