חיתול עם 9 נשמות

המקרה של חיתולי האגיס מלמד: יש דברים שאולי עדיף שלא יהיו אורגניים

לקוחות נאמנות של טרנד הכותנה האורגנית הן אימהות לתינוקות; לפחות כאלה שמאמינות שיש הבדל בינה לבין סתם כותנה. על הגל זה רכבה האגיס, שהשיקה לפני חודשיים חיתולים חדשים המכילים כותנה אורגנית (שאגב, אינם ידידותיים יותר לסביבה אלא רק לטוסיק של התינוק).

המוצר זכה לתגובה צוננת בקרב קהל היעד: לקוחות ותיקות של האגיס התלוננו בפורומים לתינוקות על נזילות ועל בעיות בספיגה, וסיפרו על הניסיונות לפצותן בדמות שליח שיאסוף את החיתולים מהבית ויביא במקומם אריזות חדשות.

בפייסבוק קמה קבוצה בשם "להחזיר את החיתולים הישנים כי החדשים על הפנים", ובאתר עצומה נאספו 714 חתימות בדרישה לא להוריד את החיתולים הישנים מהמדפים.

בהאגיס טענו עד עתה כי מדובר במקרים זניחים ובקשיי הסתגלות שמלווים כל מוצר חדש, אבל סקר טלפוני שערכה החברה השבוע מראה כי מישהו שם מתחיל לחשוש ממחאת הצרכנים.

משתתפי הסקר נשאלו על שביעות-רצונם מהחיתול והתבקשו להתייחס לתלונות אחדות, שכנראה רווחות לגבי הדגם החדש. בנוסף הם נשאלו אם בדעתם להמשיך ולקנות את חיתולי הכותנה האורגנית בעתיד ואיך הם מעריכים אותם בהשוואה לדגם הישן.

האם האגיס אכן תחזור בה מרעיון הכותנה האורגנית? בחברה מעדיפים להתעלם מהשאלה ולטעון כי מדובר בסקר שגרתי שנלווה לכל מוצר חדש.

"חיתולי הכותנה האורגנית משווקים בהצלחה בארצות-הברית", נמסר מהדובר. "מעל 150 אלף אימהות בישראל משתמשות בהם מדי יום ומעניקות משוב חיובי. אנו נמצאים בדיאלוג מלא עם לקוחותינו ובוחנים כל פנייה".