ערוץ הספורט רכש לשידור את סדרת טורנירי הטניס ATP 500

מדובר בסדרה הכוללת 11 טורנירים: אקפולקו, ברצלונה, באזל, בייג'ין, דובאי, המבורג, ממפיס, רוטרדם, טוקיו, ולנסיה ו-וושינגטון

אחרי שהודיע אתמול (ג') על רכישת משחקי הליגה לנוער בכדורגל, ממשיך ערוץ הספורט להרחיב את תכני השידור שלו: הערוץ הוסיף לפלטפורמת השידורים הישירים גם את טורנירי הטניס מסדרת ATP 500.

מדובר בסדרה הכוללת 11 טורנירים: אקפולקו, ברצלונה, באזל, בייג'ין, דובאי, המבורג, ממפיס, רוטרדם, טוקיו, ולנסיה ו-וושינגטון.

סדרת ה-ATP 500 נחשבת לשלישית הכי יוקרתית בסבב הגברים, אחרי טורנירי הגראנד סלאם ו-9 הטורנירים מסדרת המאסטרס. בנוסף ישדר הערוץ גם את סבב ה-ATP 250.

הערוץ שידר לאחרונה מאילת את משחקי הטורניר האזורי מגביע הפדרציה, את משחקי גביע הדייויס בשנים האחרונות ומשדר באופן קבוע את טורניר ווימבלדון.

כבר בסוף השבוע ישדר ערוץ הספורט ב-5+ LIVE ובספורט 5 את שלבי ההכרעה של טורניר ממפיס, שבו נוטלים חלק גם הצמד אנדי רם ויוני ארליך; ומיד לאחר מכן ילווה את טורניר דובאי, שבו צפויים לשחק רוג'ר פדרר, נובאק דיוקוביץ' ואנדי מארי.

מנכ"ל ערוץ הספורט, אבי בר, מסר כי "אירועי הטניס אותם אנחנו משדרים בשנים האחרונות עולים בפופולריות כל הזמן. ראינו את זה עם הפדרציה בשבוע שעבר ועם ווימבלדון בקיץ, ולכן הוחלט להרחיב את מכסת השידורים מענף זה לאורך השנה כולה".