הטיפ היומי: מניה ישראלית שיכולה לזנק ב-25%

אופנהיימר ישראל: פאנדטק נהנית מגידול בהשקעות טכנולוגיות בקרב מוסדות הפיננסים בארה"ב ובאירופה, וממומנטום חזק בהשקת מוצרים חדשים

פאנדטק העוסקת בפיתוח ושיווק תוכנה לתחומי הסליקה האלקטרונית בין בנקים, מוסדות פיננסים ועסקים, סיימה את 2010 בטון חזק עם צמיחה שנתית של יותר מ-20% בהכנסותיה, ועקפה שוב את תחזיתנו.

פאנדטק נהנית מגידול בהשקעות טכנולוגיות בקרב מוסדות הפיננסים בארה"ב ובאירופה, וממומנטום חזק בהשקת מוצרים חדשים. אנו מדרגים אותה ב"תשואת יתר" תחת מחיר יעד של 23 דולר - יותר מ-25% מעל מחירה הנוכחי בשוק. מחיר היעד משקף מכפיל 17 לתחזית הרווח הנקי ל-2012, כך שעדיין מדובר בדיסקאונט מול תמחור חברות תוכנה בעלות שיעורי צמיחה דו-ספרתיים ויתרון תחרותי מובהק.

במהלך הרבעון סגרה החברה 128 עסקאות, לעומת 124 ברבעון הקודם, והתווספו 12 לקוחות חדשים, לעומת 8 ברבעון הקודם. השנה חלה האצה גם במכירות שאר המוצרים למגוון לקוחות רחב יותר. פאנדטק מתקדמת בפרויקטים מול לקוחותיה המובילים, כמו סיטי, מריל לינץ' ו-HSBC, ובמקביל מגבירה אחיזתה בבנקים בינוניים וקטנים בארה"ב ובאירופה.

הנהלת החברה סיפקה בראשונה תחזית ל-2011, ולפיה יעמדו ההכנסות בטווח של 154-159 מיליון דולר והרווח למניה בטווח של 1-1.1 דולר. להערכתנו מדובר בתחזית שמרנית, שהותירה מקום לעדכון כלפי מעלה בהמשך. אנו צופים לחברה הכנסות של 160 מיליון דולר ורווח Non-GAAP של 1.18 דולר למניה. התחזית ל-2012 עומדת על כ-179 מיליון דולר בהכנסות, ורווח Non-GAAP של 1.37 דולר למניה.

* נכתב על ידי מחלקת המחקר של אופנהיימר ישראל