"משחק העונה": הגרלת כרטיסים לאוהדי מכבי חיפה ביום ד'

אחרי הכישלון במכירת הכרטיסים למשחק מול הפועל ת"א בקופות קריית-אליעזר, החליטו הירוקים לקיים הגרלה בין 6,000 המנויים על זכאות לרכישת 1,500 הכרטיסים שהוקצו להם

בפעם הראשונה בתולדות הכדורגל הישראלי, יימכרו כרטיסים למשחק באמצעות... הגרלה. מדובר על "משחק העונה" שייערך ביום ראשון הקרוב בין הפועל ת"א למכבי חיפה בבלומפילד. אתמול (ב') ניסו הירוקים למכור את 1,500 הכרטיסים שהוקצו להם להתמודדות בקופות של קרית אליעזר, לפני המשחק הביתי של הקבוצה מול הפועל פ"ת. עם זאת, בתוך זמן קצר הופסקה המכירה, בהוראת המשטרה, בעקבות לחץ כבד של האוהדים על הקופות.

בעקבות ההתפתחויות, במכבי חיפה הוחלט כי תתקיים הגרלה בין 6,000 המנויים שלה על זכאות לרכוש את 1,500 הכרטיסים המדוברים. על מנת להשתתף בהגרלה, שתיערך מחר בשעה 14:00 במשרדי הקבוצה (בנוכחות רואה חשבון), יצטרכו המנויים לשלוח את שמם, מספר הטלפון שלהם ומספר המנוי שלהם למועדון באמצעות פקס או אימייל. הדד-ליין לשליחת הבקשות הוא מחר בשעה 12:00 בצהריים.

מחירי הכרטיסים לאוהדי מכבי חיפה יעמדו על 50 שקל לנוער/חיילים, ו-100 שקל למבוגרים, מחיר שכבר כולל בתוכו את עמלת משרד הכרטיסים.

בלומפילד צפוי להתמלא לחלוטין ביום ראשון הקרוב, אחרי שאוהדי הפועל ת"א רכשו את כל הכרטיסים שהוקצו להם למשחק כבר בשבוע שעבר. רוכשי הכרטיסים יצטרפו באצטדיון ליותר מ-9,000 המנויים של הדאבליסטית.