שטראוס תקים אתר חברתי לשיתוף גולשים בהשקעה של 8 מיליון שקל

בחברה מבטיחים כי על סמך רעיונות הגולשים באתר "שטראוס שלי" ייוצרו כל שנה 10 מוצרים

כמענה לירידה בנאמנות הצרכנית ולשיווק הדיגיטלי המתפתח, שטראוס עושה צעד אחד קדימה. היום (ג') הכריזה החברה כי תקים אתר אינטרנט חברתי תחת השם "שטראוס שלי", בהשקעה של 8 מיליון שקל. עיקר הסכום יושקע בקמפיין שילווה את המהלך.

בכך הולכת שטראוס אחרי חברות גדולות בעולם שהשיקו אתרים חברתיים, ובראשן סטארבקס, דל ובסט ביי.

לדברי אירית שפייזמן, סמנכ"לית אסטרטגיה ותקשורת שיווקית בשטראוס, "האתר נולד מתוך הכרה בכוח ובעוצמה שיש היום לקהילות. אנחנו פותחים את הדלת ומאפשרים לצרכנים להיות חלק מפיתוח מוצרי החברה. זו דרך להגדיל את הנאמנות והמעורבות הצרכנית".

בשטראוס מצפים להצטרפות של 50 אלף איש לאתר ולקבלת לא פחות מ-20 אלף רעיונות למוצרים ופיתוחים שונים בשנה.

בחברה גם מבטיחים כי כבר בשנה הנוכחית הם ייצרו 6 מוצרים המבוססים על רעיונות שיתקבלו באתר, ובכל שנה לאחר מכן החברה תייצר 10 מוצרים נוספים.

למעשה, מבקשת שטראוס לייצור פלטפורמה שתגביר את הנאמנות הצרכנית למותגיה.

לדברי מנכ"ל שטראוס ישראל, ציון בלס, "אנחנו לא יודעים עדיין להגיד במספרים עד כמה זה יגדיל את הנאמנות הצרכנית. יצירת יתרונות תחרותיים בעולם העתידי בין חברות עסקיות הופכת להיות הרבה יותר מורכבת. הפלטפורמה הזו יכולה להעניק לנו עוד יתרון תחרותי".

עוד אומר בלס כי "בקהילה הזו יהיו עשרות אלפי אנשים שנדבר איתם וידברו איתנו. זה לא עוד דף פייסבוק, כי מחר בבוקר אפשר יהיה לקחת את הפלטפורמה הזו לעשות איתה עוד דברים. יש משהו בקהילות האלה שאתה מרגיש משתייך. פייסבוק זה כבר הרבה יותר מקהילה, ולכן כתשתית דיגיטלית אנחנו לא מושיבים את האתר על פייסבוק. אם אתה שייך לקהילת מפתחי המוצרים של שטראוס, אז אתה גם מחויב אליה".