מטוסי חיל האוויר תקפו את חוליית משגרי הרקטות בעזה

כוחות של חיל האוויר זיהו חולייה של 3 מחבלים סמוך לשכונת זייתון ופתחו לעברה באש ■ סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת על 3 מחבלים שנפגעו בהפצצה

זמן קצר לאחר ירי הרקטות לבאר שבע תקפו מטוסים של חיל האוויר את חוליית השיגור בעזה. כוחות של חיל האוויר זיהו חולייה של שלושה מחבלים סמוך לשכונת זייתון ופתחו לעברה באש. סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת על שלושה מחבלים שנפגעו בהפצצה.

מדובר צה"ל נמסר כי "כלי טיס של חיל-האוויר תקף בלילה את חוליית משגרי הרקטות, בצפון רצועת עזה, במרחב ממנו בוצע ירי הרקטות לפני שעה קלה לעבר העיר באר-שבע. זוהתה פגיעה".

עוד נמסר כי "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. צה"ל רואה בארגון הטרור חמא"ס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה ולשימור השקט בה".

הפלסטינים: הרס רב כתוצאה מהתקיפה

בנוסף, הפלסטינים מדווחים על הרס רב כתוצאה מהפגזות מטוסי חיל האוויר. מוקדם יותר הערב נחתו שתי רקטות גראד שנורו מרצועת עזה בבאר שבע ובעיר הופעלה אזעקה עולה ויורדת. שתי נשים ושני ילדים נפצעו קל באירוע והם פונו לקבלת טיפול בבית החולים סורוקה לאחר שלקו בחרדה.

אחת הרקטות נחתה בתחומי העיר והשנייה מחוץ לעיר. כמו כן, נגרם נזק כבד לבניין שנפגע ולמספר מכוניות בעיר. הרקטה שנחתה בשטח העיר, נפלה סמוך למבנה מגורים. דיירי הבית ששמעו את האזעקה, הספיקו להיכנס למרחב מוגן ולתפוס מחסה.

בצהריים התפוצצו שלוש פצצות מרגמה בקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב, זמן קצר לאחר פעילות כוחות צה"ל בגבול. אחת מהן התפוצצה סמוך למגרש כדורגל, השנייה נפלה ליד בריכת בקיבוץ במועצה, והשלישית נפלה בשטח פתוח ליד גדר הקיבוץ. הירי בוצע זמן קצר לאחר ש-11 פלסטינים נפצעו מפגזים שירה צה"ל במזרח רצועת עזה.