מזור גייסה 23 מיליון שקל ממוסדיים - בדיסקאונט של 4.6%

חברת המכשור הרפואי השלימה גיוס מהפניקס (19 מיליון שקל) ולידר (4 מיליון שקל) ■ מחיר ההקצאה - 9.5 שקל למניה ■ אורי הדומי: "גאים על הבעת האמון בחברה"

מזור רובוטיקה , העוסקת בפיתוח מכשור רפואי, הודיעה היום (ה') לבורסה כי השלימה גיוס בהיקף כולל של 23 מיליון שקל. את הגיוס הובילה השקעה של כ-19 מיליון שקל על ידי קבוצת הפניקס, שזו השקעתה הראשונה במזור. אל ההשקעה הצטרפו גם גופים מוסדיים פיננסים נוספים.

על פי הסכמי ההשקעה שנחתמו בין הצדדים, הפניקס ולידר ישקיעו בהון החברה סך של 23 מיליון שקל כנגד הקצאת מניות ואופציות. למשקיעים יוקצו 2,421,053 מניות רגילות בנות 0.01 שקל ערך נקוב כל אחת, המשקף מחיר של 9.5 שקלים למניה, וכן יוקצו 968,421 אופציות לא סחירות הניתנות למימוש ל-968,421 מניות רגילות של מזור במחיר מימוש של 14 שקל לתקופה של 5 שנים.

על פי מחיר הבסיס הבוקר בבורסה, מדובר בדיסקאונט של כ-4.6%. המניות והאופציות תהוונה כ-10.92% מהונה המונפק והנפרע של מזור ללא דילול וכ-10.08% מהונה המונפק של החברה בדילול מלא.

אורי הדומי, מנכ"ל החברה, ציין כי "אנחנו גאים ושמחים מאוד על השלמת הגיוס ועל הבעת האמון בחברה מצד גופים פיננסים מהגדולים בישראל. עסקת ההשקעה הושלמה לאחר שהפניקס, שמובילים את ההשקעה, עקבו וניתחו את ביצועי ותוכניות החברה לאורך זמן. השלמת גיוס זה הינה אבן דרך משמעותית בסלילת דרכה העסקית של החברה".

עוד אמר הדומי כי "הגיוס יאפשר לנו לחזק ולהרחיב את מערך המכירות והשיווק של החברה ויאפשר לחברה לחשוף את הטכנולוגיה המובילה של מערכת ה-SpineAssist בפני רופאים ומנתחי עמוד שדרה, נוירוכירורגים ואורתופדים, בכל שוקי היעד, בדגש על השוק בארה"ב. השוק האמריקאי הוא מנוף חשוב ביותר להגדלת היקף המכירות של החברה, ולהערכתנו יתרונות המערכת הרובוטית הייחודית יובילו את החברה להגדלת קצב צמיחת המכירות ב-2011".