עבודות שירות לעוזרת של דודו טופז שכתבה בשמו מכתבי איומים

ביהמ"ש גזר על תמר שינקמן 3 חודשי עבודות שירות בגין סיוע לטופז בסחיטה ואיומים ■ שינקמן תפצה את הנסחט, מנכ"ל קשת אבי ניר, בסכום של 4,000 שקל ותשלם קנס של 2,000 שקל

סופה של פרשת דודו טופז: בית משפט השלום בתל-אביב גזר היום (ה') 3 חודשי עבודות שירות על תמר שינקמן, בגין סיוע לבדרן דודו טופז בסחיטה ואיומים. עוד נקבע כי שינקמן תפצה את הנסחט בסכום של 4,000 שקל ותשלם קנס של 2,000 שקל.

בכך מגיעה לקיצה הפרשה שהסעירה את המדינה, בה הוגשו 5 כתבי אישום נגד 10 נאשמים. כל הנאשמים הורשעו וקיבלו עונשים שונים, בהם עונשי מאסר בפועל, עבודות שירות ופיצויים לנפגעים.

שינקמן סייעה לטופז לכתוב מכתבי איומים ומכתבי סחיטה למנכ"ל קשת, אבי ניר. היא כתבה בהוראתו מכתב בו היא מאיימת על ניר כי "זה לא ייגמר במכות". הדרישה במכתב הייתה לתשלום סכום של 250 אלף שקל. "תהיה לך בעיה אם לא תשתף אתי פעולה, הסכום אינו נתון לוויכוח", נכתב עוד.

השופטים ראו בחומרה את מעשיה של שינקמן ולכן הרשיעו אותה בעבירה, אולם בהגיעם לגזר הדין התייחסו לנסיבות המקלות. הם ציינו כי שינקמן היה "כלי שרת" בידיו של טופז, שניצל אותה ועשה בה כרצונו.

* הבהרה: לא מדובר ביועצת התקשורת תמי שינקמן, מנכ"לית משרד רימון-כהן-שינקמן והיועצת של משפחת שליט. אין כל קשר בין הנשים, פרט לכך שמדובר בנשים בעלות שם זהה.