קבוצת שקל ממשיכה להתרחב: רוכשת את סוכנות אופק

אופק, המתמחה בניהול הסדרים, גובה פרמיות של כ-100 מיליון שקל בשנה ■ יו"ר שקל, מאיר אוזן: "הרכישה משתלבת באסטרטגיה להגדיל את נתח השוק שלנו"

קבוצת שקל בראשות מאיר אוזן מקבוצת הפניקס הודיעה היום (א') כי תרכוש את השליטה בסוכנות הביטוח אופק, המתמחה בניהול הסדרים פנסיוניים. אופק היא אחת הסוכנויות הפרטיות הגדולות בענף ניהול ההסדרים, עם מכירות בהיקף של כ-15 מיליון שקל בשנה והיקף פרמיות שנתיות של כ-100 מיליון שקל. בעקבות העסקה, תחזיק שקל ב-60% מהחברה, כשב-40% הנותרים יחזיק יוסי גליבטר, מנכ"ל אופק.

זוהי הסוכנות השנייה שרוכשת שקל בתקופה האחרונה, לאחר שלפני מספר חודשים רכשה את השליטה בסוכנות אודי שושני, המתמחה בביטוחי רכוש. זאת, כחלק מהאסטרטגיה של צמיחה באמצעות רכישות, לצד צמיחה אורגנית. השלמת העסקה מותנית באישור הממונה על שוק ההון והביטוח.

אוזן אמר כי "רכישת אופק משתלבת באסטרטגיה להגדיל את נתח השוק שלנו באמצעות רכישות, לצד המשך צמיחה פנימית מדי שנה. אנו מקפידים לרכוש רק עסקים שמאופיינים ברמה גבוהה של מקצוענות, מצוינות ושירותיות כפי שאנו מקיימים בקבוצת שקל. את כל אלה מצאנו בסוכנות אופק ובמנהלה, יוסי גליבטר אשר ימשיך למנכ"ל את החברה. סוכנות אופק תגדיל את נתח השוק שלנו בתחום ניהול ההסדרים הפנסיוניים, שבו אנו מתמחים מזה 30 שנה. אנו משוכנעים שהסינרגיה בין הגופים תביא להגדלה משמעותית של השירותים הניתנים ללקוחות אופק ותגדיל באופן משמעותי את היקפי הפעילות של אופק. בעתיד נמשיך לבחון רכישות מעניינות של חברות בענף הביטוח והפיננסים".

לדברי גליבטר, "שקל נבחרה כשותף אסטרטגי לאור החזון ההוליסטי שלה, כמו גם הרמה המקצועית הגבוהה של הנהלת החברה. אני משוכנע שהחיבור של אופק עם שקל, בניהולי , יביא לצמיחה מהירה של אופק".