מיקרוסופט Arc Touch - עכבר נוח ומעוצב

העכבר החדש למחשב מבית מיקרוסופט מתאים למי שרוצה עכבר מעוצב מאוד שנוח גם לנשיאה בתיק ■ המשטח האמצעי בחלק העליון משמש לגלילת העמודים באמצעות מגע וללא לחיצה

יצרניות האלקטרוניקה חושבות הרבה על תחום עיצוב העכברים, מכיוון שלפחות כרגע, הן לא מצליחות להוסיף יותר מדי יכולות חדשות. דגם Arc Touch של מיקרוסופט מתאפיין בעיצוב מיוחד מאוד בהשוואה לעכברים אחרים.

עיצוב: העכבר מתאים במיוחד לנשיאה בתיק, כאשר משתמשים בו למחשב נייד. הוא מגיע במצב שטוח לחלוטין, וכשרוצים להתחיל להשתמש בו צריך לקפל אותו כך שהוא מקבל מראה קמור, המאפשר להחזיק אותו ביד בנוחות. כדי לכבות, צריך להשטיח אותו.

מלבד היכולת לשאת אותו במצב שטוח בתיק בעת נשיאה, במיקרוסופט גם עיצבו את מתאם החיבור האלחוטי למחשב במראה זעיר מאוד, כך שהוא לא בולט כמעט מיציאת ה-USB שבמחשב. כמו כן, ניתן גם להצמיד את מתאם האלחוט לצד האחורי של העכבר, מכיוון שהוא מתמגנט אליו.

גלילה: הסיבה שמיקרוסופט קוראת לעכבר הזה Arc Touch, הוא המשטח האמצעי הממוקם בחלק העליון שלו. המשטח הזה משמש לגלילת העמודים בהם נמצאים במחשב למעלה ולמטה באמצעות מגע וללא לחיצה. מדובר ביכולת מאוד נוחה, אולם משום מה בחברה שילבו כאן רעש של גלגל גלילה, הדומה לזה שבעכברים רגילים. הרעש הזה קצת מעצבן, אבל מתרגלים אליו מהר מאוד ולא שמים לב אליו אחר כך. מעבר לזה, יש כאן שני כפתורי עכבר רגילים לשימושים סטנדרטיים. הרגישות של העכבר מאוד טובה והוא מאפשר תנועה מאוד נוחה עם הסמן במחשב.

סוללות: שתי סוללות AAA. על-פי נתוני החברה הוא אמור להמשיך לעבוד חצי שנה.

בשורה התחתונה: מתאים למי שרוצה עכבר מעוצב מאוד שנוח גם לנשיאה בתיק.

מחיר: 280 שקל.

ציון: 8.5.

הייטק עכבר מיקרוסופט
 הייטק עכבר מיקרוסופט