ח"כ יחימוביץ': אני מתמודדת על ראשות מפלגת העבודה; אנהיג סדר יום חברתי, רבים יצביעו לנו

יחימוביץ' במכתב לפעיליה: "כובד המשימה ברור לי, אך לא מרתיע אותי. זה אתגר עצום – לחלץ את מפלגת העבודה מהשבר הערכי, המנהיגותי והציבורי שהיא נמצאת בו" ■ "אני בטוחה ביכולתי להשיב מעגלים רבים של אנשים ערכיים ואכפתיים שמשתוקקים לשינוי"

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' הודיעה היום (ב') ל-7,000 פעיליה כי תתמודד על ראשות מפלגת העבודה.

"התמיכה וההתמסרות שלכם, הנכונות המדהימה להתנדב למשימות קטנות וגדולות, וגל ההתפקדות העצום שיצרתם - היו אחת הסיבות המרכזיות שהובילו להחלטה. יותר מתמיד הבהרתם שאנחנו רבים ונחושים", כתבה לפעיליה.

יחימוביץ' מגייסת את הפעילים למפקד אידיאולוגי גדול למפלגת העבודה, אשר לתקוותה ירחיב את שורות המפלגה ואף יגביר את סיכוייה לנצח בפריימריס.

"ב-5 השנים שלי בכנסת ויתרתי על שררה וכיבודים רבים שהוצעו לי והתמסרתי לחלוטין למימוש מעשי של השקפת העולם שלי בחקיקה כלכלית וחברתית ענפה. אלה התכנים שאצוק בראש ובראשונה למפלגת העבודה כשאעמוד בראשה: סדר יום חברתי, ציוני, אחראי, הגון. סדר יום סוציאל דמוקרטי. רק החזרת התכנים האלה תעניק תקווה והתחדשות ותחבר אלינו קהלים רחבים, חדשים וישנים, מכל קצוות הקשת הפוליטית", כתבה יחימוביץ'.

יחימוביץ' כתבה כי בחזונה היא רואה "מדינת מופת", כזו שיש בה "שגשוג, צמיחה ותעוזה לצד פרנסה בכבוד, חינוך, בריאות, בטחון, קורת גג, ומשפט צדק לכל".

עוד כתבה יחימוביץ' כי "כובד המשימה ברור לי, אך לא מרתיע אותי. זה אתגר עצום - לחלץ את מפלגת העבודה מהשבר הערכי, המנהיגותי והציבורי שהיא נמצאת בו. אני בטוחה ביכולתי להשיב את התקווה למעגלים רבים של אנשים ערכיים ואכפתיים שמשתוקקים לשינוי. אני זקוקה לכם, וקוראת לכם לחבור אלינו כדי לבנות מחדש את המפלגה שהקימה את המדינה. גם לאלה שמעולם לא הצביעו עבודה אני קוראת לבוא ולחזק אותי, תנו לי את הכוח להמשיך ביתר עוצמה את מה שאני עושה".