מנכ"ל פועלים UK, אבי לוי, עובר לדיסקונט

לוי יעמוד בראש חטיבה חדשה שתעסוק בשוקי הון ובטיפול בנכסי לקוחות

בכיר בבנק הפועלים עובר לדיסקונט. אבי לוי, מנכ"ל פועלים UK - השלוחה האנגלית של הבנק, עובר לבנק דיסקונט ויעמוד בראש חטיבה חדשה שתוקם ותעסוק בשוקי הון ובטיפול בנכסי לקוחות - כך נודע ל"גלובס". מבנק הפועלים לא נמסרה תגובה.

החטיבה החדשה שבראשה יעמוד לוי, ושמה הרשמי עדיין לא נקבע, תוקם במסגרת השינוי הארגוני רחב ההיקף בהנהלת דיסקונט, שמובילים היו"ר יוסי בכר והמנכ"ל הנכנס ראובן שפיגל. במסגרת השינוי הוקמה גם חטיבת אסטרטגיה ושיווק. לוי צפוי לקבל לידיו חלק מהסמכויות ותחומי הפעילות של החטיבה הפיננסית. דורית בן סימון, ראש החטיבה הפיננסית, כבר הודיעה לפני כמה חודשים כי היא מעוניינת לפרוש מתפקידה אחרי חמש שנים בתפקיד, וצפויה לעזוב את הבנק עד סוף אפריל.

לוי (44) מוערך מאוד בבנק הפועלים, ונחשב להבטחה גדולה. הוא צמח מלמטה, ממבצע בבורסה ויועץ השקעות, עד למנהל יחידת המחקר באגף ניירות ערך. ב-1997 עשה לוי תפנית מקצועית חדה, ועבר לחטיבה העסקית כמנהל קשרי לקוחות בשוק ההון. בין היתר אירגן את האשראי לרכישת הפניקס על ידי קבוצת שחר קז. שם תפס את עינו של ראש החטיבה דאז שי טלמון, שב-2002 קידם אותו לתפקיד ראש סקטור תשתיות, תיירות ושוק ההון - תפקיד שממנו קודם ב-2007 לנהל את סניפי אנגליה של הפועלים.

מינויו של לוי מצטרף לשורת מינויים של שפיגל, שלמעשה בנה מחדש את הנהלת דיסקונט. יובל גביש, בעבר מנכ"ל בנק לאומי למשכנתאות ומנכ"ל פריזמה, מונה לתפקיד ראש החטיבה הבנקאית. אורית אלסטר, ראש אגף עסקים גדולים בבנק, מונתה לתפקיד ראש החטיבה העסקית. נועם הנגבי, שכיהן כראש החטיבה הבנקאית, מונה לראש החטיבה החדשה לאסטרטגיה ושיווק.