נכשלה יוזמה להריץ את עו"ד דב ויסגלס לראשות הלשכה

עקב כך החליט עו"ד יראון פסטינגר להתמודד בעצמו לראשות לשכת עורכי הדין ■ מולו אמורים להתמודד עו"ד יורי גיא-רון, ראש הלשכה המכהן, ועו"ד דורון ברזילי, יו"ר ועד מחוז ת"א והמרכז

יוזמה שנרקמה בחודשים האחרונים להריץ את עו"ד דב ויסגלס לתפקיד ראש לשכת עורכי הדין, נכשלה. כתוצאה מכך החליט עו"ד יראון פסטינגר להתמודד בעצמו לראשות הלשכה. מולו אמורים להתמודד עו"ד יורי גיא-רון, ראש הלשכה המכהן, ועו"ד דורון ברזילי, יו"ר ועד מחוז תל-אביב והמרכז, ואולם הם טרם הודיעו רשמית על החלטתם להתמודד.

בחודשים האחרונים שררה הערכה כי המתמודדים העיקריים, ואולי אף היחידים, על תפקיד ראש הלשכה, בבחירות שאמורות להתקיים ביוני הקרוב, יהיו גיא-רון וברזילי.

ואולם, ל"גלובס" נודע כי במקביל פנו גורמים מטעמם של פסטינגר וברזילי לעו"ד ויסגלס - ששימש בעבר ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, והוא כיום בעלים של משרד עורכי דין יוקרתי העוסק בנזיקין - בבקשה ישקול את מועמדותו.

ויסגלס עצמו אישר ל"גלובס" כי אכן נעשתה פנייה כזו אליו, ואולם לדבריו הוא דחה את ההצעה. לפי טענות גורמים אחרים, ויסגלס נתן את הסכמתו, בתנאי שכל הגורמים המתנגדים לגיא-רון יהיו מאוחדים ברשימה שבראשה הוא עצמו יוצב.

אלא שבימים האחרונים חל פילוג בקרב גורמים אלה, בין קבוצה בראשות ברזילי לבין קבוצה בראשות פסטינגר. כתוצאה מכך החליט פסטינגר, שהתמודד בשתי מערכות הבחירות האחרונות בלשכה והפסיד, לרוץ לתפקיד ראש הלשכה גם הפעם.

יצוין כי ב"גלובס" נחשף באחרונה כי גם גיא-רון פנה בחודשים האחרונים למועמד חיצוני, עו"ד אייל רוזובסקי, בהצעה שזה יתמודד על תפקיד ראש הלשכה מטעם סיעתו, ואולם רוזובסקי דחה את ההצעה.

פסטינגר סירב להגיב לידיעה. ברזילי סירב גם הוא להגיב, וציין כי "כשיהיה מה להודיע - נודיע באופן מסודר".