תמשיכו לחלום על דירה: תושב חוץ רכש דירה ב-15 מיליון ש'

מדובר בדירת 5 חדרים שגודלה הוא 360 מ"ר במגדל "מאייר ברוטשילד" ■ המחיר מגלם שווי של כ-12,000 דולר למ"ר ■ עד כה המכירות בבניין הניבו הכנסה של 425 מיליון שקל

הבועה מסרבת להתפוצץ: מגדל "מאייר ברוטשילד" דיווח היום (ד') כי תושב חוץ רכש בסוף השבוע דירה תמורת 15 מיליון שקל, מחיר המגלם שווי של כ-12,000 דולר למ"ר - מחיר ממוצע לדירות בקומות האמצע של הבניין, שינשא לגובה של 34 קומות, ויכיל 121 יחידות דיור. מדובר בדירת 5 חדרים שגודלה הוא 360 מ"ר, בתוספת שתי מרפסות בגודל של 13 מ"ר כל אחת.

המחיר מגלם שווי של כ-12 אלף דולר למ"ר - מחיר שמשקף את רמת המחירים בקומות האמצע של הבניין, שיתנשא לגובה של 34 קומות, ויכיל 121 יחידות דיור.

את הבניין תכנן ועיצב אדריכל העל היהודי, ריצ'ארד מאייר. הבניין, השוכן בלב שדרות רוטשילד בתל אביב, נמצא כעת בשלבי בניית המרתפים, כולל בין השאר שש קומות של חניון תת קרקעי, בריכת שחייה חצי אולימפית, ספא, סאונה, חדר כושר מאובזר, לאונג' ומרתף יינות.

מחירי הדירות נעים בין עשרת אלפים לשלושים אלף דולר למ"ר. חברת ברגרואין רזידנטיאל דיווחה השבוע שעד כה, לאחר מכירת מחצית מהדירות, סך המכירות בבניין עומד על סכום של 425 מיליון שקל. מדובר בסכום שכמעט מכסה את ההוצאות על השטח והבנייה, העומדות, על פי ההערכות על כ-500 מיליון שקל.

לפי חישוב זה, היזמים, קבוצות ברגרואין-חג'ג'-כהן, צפויות לרווחים של מאות מיליוני שקלים על הבניין. מנכ"ל חברת ברגרואין, יגאל צמח: "מחירי הדירות בפרויקט צפויים לעלות במקביל להתקדמות הבנייה ועם מכירת חלק ממלאי הדירות הלא מכורות".