בקצה המערב: West - מלון עסקים חדש בין תל-אביב להרצליה

במלון 65 סוויטות המתפרסות על פני 13 קומות ■ הסוויטות מעוצבות כדירות קטנות, שבכל אחת מהן חדר שינה, סלון עם ספה רחבה, חדר אמבטיה צמוד ומטבחון מאובזר

סמוך לפרויקט סי אנד סאן בצפון תל-אביב נפתח לפני שבועות מספר מלון הסוויטות West כחלק מרשת מלונות טמרס, שהיא גם הבעלים של מלון דניאל. במלון 65 סוויטות המתפרסות על-פני 13 קומות; שטח כל אחת מהן חמישים מטרים רבועים.

הסוויטות מעוצבות כדירות קטנות, שבכל אחת מהן חדר שינה, סלון עם ספה רחבה שנפתחת למיטה נוספת, חדר אמבטיה צמוד הכולל אמבטיה ומקלחון, וכן מטבחון מאובזר. עוד בסוויטות שתי טלוויזיות, מערכת סטריאו ושירותי אינטרנט בחינם. כראוי למלון שמכוון בעיקר לאנשי עסקים, טרקלין העסקים מאובזר במחשבים, בחיבור אינטרנט אלחוטי, בשירותי פקס ועוד.

בנוסף יש במלון חדר כושר, בריכות שחייה למבוגרים ולילדים (שכיום אינן מקורות), ספא מרשת שיזן המוכרת ממלון דניאל והמציע אותו תפריט טיפולים, וכן סאונה יבשה ורטובה. מסעדת המלון, West Cafe, היא מסעדה חלבית המגישה ארוחות בוקר, המתחלפות בהמשך לתפריטי צהריים וערב. בהתאם למגמה הקולינרית של מלונות, שיותר ויותר מהם נטשו את "תפריט הלובי" היקר והמוגבל, שהיה במקרים רבים אלטרנטיבה יחידה לחדר האוכל הבלתי אטרקטיבי, המסעדה מציעה תפריט מגוון (וכשר), המוגש לאורך כל היום וכולל פסטות, דגים, סלטים, מאפים, קישים, קינוחים ומשקאות. המסעדה ממוקמת בסמוך ללובי, עוצבה עם רצפת דק וריהוט מודרני, ונשקף ממנה נוף לים.

מלון West שייך לכל הדעות לז'אנר מלונות הבוטיק החדשים של תל אביב, שהם פונקציונליים ביותר עבור אנשי עסקים, אך לא על חשבון עיצוב או מתן שירותים נלווים. West אינו ענקי בממדיו כמו דיוויד אינטרקונטיננטל, אך גם לא חסרים בו שירותים נלווים כמו ספא, חדר כושר או מרכז עסקים (בדומה למלונות בוטיק קטנים במרכז העיר). הסוויטות אמנם אינן ענקיות, אך יש בהן הרבה יותר מרחב מחיה מאשר בחדרים רגילים, גם במלונות הגדולים.

מיקומו של המלון, באמצע הדרך בין תל אביב להרצליה, הוא יתרון עבור מי שמחפש גישה נוחה אל מחוץ לעיר, ולמי שצריך להתנייד ברחבי גוש דן או סתם מחפש אווירה שקטה עם נוף לים במקום נוף אורבני. מי שמחפש את האקשן של מרכז תל אביב ימצא במיקום הזה חיסרון, אלא אם כן הוא הרפתקן דיו כדי להשתמש בשירות השכרת האופניים שמציע המלון.

תמחור החדרים הופך אותו לאלטרנטיבה ראויה ביותר למלונות הגדולים ואף למלונות הבוטיק האורבניים. לילה באמצע שבוע: 790-850 שקלים, לילה בסוף שבוע: 990 שקלים.

הרצל רוזנבלום 12, חוף הצוק, תל אביב, טל' 03-7706666