ההמלצות החמות: 5 מניות עם רכישות ערות של בעלי עניין

סטיבן קייל (Steven Kiel), נשיא חברת ההשקעות Arquitos Capital Management, פרסם מאמר על 5 מניות שבהן מורגשות רכישות ערות של סמנכ"לי כספים

באופן כללי, בעלי עניין בחברות רבות בוול סטריט, אמריקניות וגם ישראליות, הגבירו את המכירות שלהם בשבועות האחרונים לאחר העליות החדות בשווקים בששת החודשים האחרונים.

אבל, יש גם חברות בהן מורגשות רכישות ערות של בעלי עניין. בעלי עניין מוכרים בגלל סיבות רבות ומגוונות אבל הם קונים בגלל סיבה אחת מרכזית: הם מעריכים שהחברה וניירות הערך שלה זולים, אפילו זולים מאוד, וצפויים לרשום עליות בעתיד הקרוב או הרחוק יותר.

סטיבן קייל (Steven Kiel), נשיא חברת ההשקעות Arquitos Capital Management, פרסם מאמר באתר סיקינג-אלפא על 5 מניות שבהן מורגשות רכישות ערות של סמנכ"לי כספים לאחרונה (קניות של לפחות 25 אלף דולר).

1. Stanley Furniture (סימול: STLY). לחברת הרהיטים יש במאזנה יותר מ-25 מיליון דולר ואין לה חובות. מיכה גולדשטיין (Micah Goldstein), סמנכ"ל הכספים, רכש ב-3 במארס מניות בכ-53 אלף דולר. חברת ההשקעות Third Avenue Management מחזיקה ביותר מ-35% ממניות החברה.

2. Amtech Systems (סימול: ASYS). ה-CFO ברדלי אנדרסון (Bradley Anderson) רכש לאחרונה מניות בכ-47 אלף דולר. גם המנכ"ל, Jong Whang רכש מניות בכ-98 אלף דולר בסוף פברואר.

3. Six Flags Entertainment (סימול: SIX). המנייה חזרה להסחר בחודש מאי לאחר שהחברה יצאה מהליך צ'פטר 11 (הגנה מפני נושים) וכעת היא כובשת פסגות חדשות. סמנכ"ל הכספים John Duffey ביצע רכישה בהיקף של 1.68 מיליון דולר ב-25 בפברואר.

4. IEC Electronics (סימול: IEC). מניית ספקית שירותי האלקטרוניקה לחברות היי-טק עלתה לאחרונה לשיא של 52 שבועות לאחר שדיווחה על תוצאות מרשימות ברבעון האחרון. סמנכ"לית הכספים Susan Topel-Samek רכשה מניות בכ-86.5 אלף דולר ב-25 בפברואר.

5. Black Hills Corp (סימול: BKH). חברת התשתיות העוסקת גם בחיפושי נפט וגז טבעי במערב ארה"ב משלמת דיבידנד באופן סדיר, עם תשואה של כ-4.5%. ה-CFO אנטוני קלברג (Anthony Cleberg) ביצע לאחרונה מספר רכישות, האחרונה שבהם בכ-30 אלף דולר ב-24 בפברואר.