החגיגה בעיצומה: 219 אלף שקל בחודש למנכ"ל נייר חדרה

עלות שכרו של בלוך לא כללה הטבה באקוויטי ■ אלעד קנדה אישרה חלוקת בונוסים לבכירי החברה

30 חברות (כולל חברות פרטיות ובנקים פרטיים) פרסמו את דו"חותיהן לשנה שחלפה ואנו עדיין לא רואים את הסוף. נייר חדרה , יצרנית הנייר מבית אי.די.בי, בלטה הבוקר (ב') בנתוני השכר של בכיריה, ובראש הדירוג של החברה עומד עופר בלוך, המנכ"ל היחסית טרי.

עלות השכר של בלוך, שנכנס לתפקידו בתחילת השנה שעברה, עמדה אשתקד על 2.6 מיליון שקל, וכללה שכר בשווי של 1.9 מיליון שקל ובונוס בשווי של 750 אלף שקל. בחלוקה חודשית מדובר על עלות של 219 אלף שקל. בלוך לא קיבל אשתקד אופציות למניות, ולכן עלות שכרו אינה כוללת שווי הטבה באקוויטי.

עלות זו של בלוך הכניסה אותו למקום מספר 23 ברשימת "ליגת העל" של "גלובס". בראש רשימה זו, כפי שניתן לראות, עדיין עומד אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל.

חברה נוספת שפרסמה בימים האחרונים את דו"חותיה היא עמליה החזקות (לשעבר יובל הנדסה). עמליה מכרה באחרונה את פעילות הנדל"ן וכרגע אין לחברה פעילות אחרת, והיא מוגדרת כשלד בורסאי. עלות השכר הגבוהה ביותר בחברה שויכה אשתקד למרדכי כבירי, בעל השליטה לשעבר, ומי שכיהן כיו"ר. עלות זו עמדה על 3.2 מיליון שקל, והורכבה משכר בלבד. לפי דו"חות עמליה, עלות זו מתייחסת לתקופה של שישה חודשים ולא יותר.

חברה נוספת שגילתה בימים האחרונים את עלויות השכר של בכיריה היא פלייט מדיקל, המפתחת מכשיר רפואי עבור בעיות נשימה ונסחרת לפי שווי נאה של 115 מיליון שקל. השכיר הבכיר בחברה הוא מיכאל בורשטיין, המנכ"ל, שעלות שכרו עמדה על 2.4 מיליון שקל ורובה הייתה כהטבת אקוויטי. הטבה זו עמדה על 1.8 מיליון שקל, והשכר של בורשטיין עמד על 651 אלף שקל.

מיד אחרי בורשטיין דורג - ברשימת "ליגת העל" - מוטי לוין, המנכ"ל הקודם של ממן. עלות שכרו של לוין עמדה אשתקד על 2.2 מיליון שקל - 186 אלף שקל בחודש. עלות זו כללה בונוס בגין תוצאות 2009 (ולא 2010) בשווי של 705 אלף שקל.

ונסיים באלעד קנדה. חברת הנדל"ן שבשליטת יצחק תשובה דיווחה הבוקר כי הדירקטוריון אישר חלוקת בונוסים לבכירי החברה בגין תוצאות השנה שחלפה. שי ברוורמן, מנכ"ל החברה, יקבל בונוס של 120 אלף דולר קנדי (433 אלף שקל), ואילו עידו רוזן, סגן יו"ר והמנכ"ל הקודם, יקבל בונוס של 138 אלף דולר קנדי (497 אלף שקל).

עוד עולה מהדיווח של אלעד קנדה כי עלות השכר הכוללת של ברוורמן עמדה אשתקד על 530 אלף דולר קנדי בקירוב (1.9 מיליון שקל), ואילו עלות השכר של רוזן עמדה על 518 אלף דולר קנדי (1.9 מיליון שקל).

11
 11