תשובה רכש מניות חב' בת של דלק נדל"ן ב-5 מיליון ליש"ט

תשובה רכש 7.8 מיליון מניות DGRE במחיר של 0.65 ליש"ט למניה ■ לאחר רכישת המניות, תשובה יחזיק 2.97% מהון המניות המונפק ומכוח ההצבעה ב-DGRE

דלק נדלן , שבשליטת תשובה, מדווחת כי בעל השליטה יצחק תשובה רכש אתמול בכ-5 מיליון ליש"ט, מניות רגילות של החברה הבת DGRE. על פי הדיווח תשובה רכש 7.8 מיליון מניות במחיר של 0.65 ליש"ט למניה.

דלק נדל"ן, המנוהלת בידי ערן מיטל, פועלת בתחום הנדל"ן באמצעות שתי זרועות עיקריות: חברת DGRE כאמור, המחזיקה נדל"ן מניב בצפון אמריקה ובמערב אירופה; ואלעד ישראל, בתחום הנדל"ן למגורים בישראל.

עוד מדווחת החברה כי קודם לרכישת המניות DGRE לא החזיק בעל השליטה בחברה במניות של DGRE. לאחר רכישת המניות, תשובה יחזיק 2.97% מהון המניות המונפק ומכוח ההצבעה ב- DGRE.

נזכיר כי עד נובמבר 2012 נדרשת דלק נדל"ן לפרוע אג"ח בהיקף של 1.2 מיליארד שקל, ועוד כ-600 מיליון שקל לבנקים.

האסטרטגיה של החברה לשיפור מצבה בשנתיים הקרובות כוללת הנפקת זכויות של 300 מיליון שקל (בעל השליטה בחברה, תשובה, התחייב להזרים 150 מיליון שקל), הנפקת 470 מיליון שקל ע.נ של איגרות חוב מגובות במניות חברת הבת DGRE (שעתידות להשתחרר לאחר פירעון החוב של חברה זו למוסדות הפיננסיים) אשר יחליפו אג"ח קיימות בעלות מח"מ ארוך יותר ומתן זכות למחזיקי האג"ח להמיר את החוב בערכו המתואם למניות החברה.