ה"דיל היומי" הגיע גם לפרמיירליג: 5 ליש"ט לכרטיס

פולהאם הפכה לקבוצת הפרמיירליג הראשונה שמוכרת כרטיסים באמצעות הדילים האטרקטיביים של גרופון; מצטרפת לליגות בארצות הברית, שכבר מזמן אימצו את המודל הזה

אתרי הקופונים ברשת הפכו לפתרון מצוין גם עבור קבוצות ספורט. לאחרונה, לאור הקשיים להביא אוהדים למגרשים, מציעות יותר ויותר קבוצות ספורט מכירת כרטיסים זולים באמצעות אתרי הרכישות הקבוצתיות שברשת. האחרונה שחתמה על הסכם למכירת כרטיסים מוזלים היא קבוצת ה-NBA וושינגטון וויזארדס, שחתמה חסות על חברת גרופון, שבמסגרתו גם תציע לאוהדים כרטיסים במחיר מופחת על עד 50%.

מי שהשתמש בעונה שעברה במכירת כרטיסים ברשת היא ה-MLS. בעונה שעברה מכרה כמחצית מהקבוצות בליגה כרטיסים דרך אתר גרופון. לוס אנג'לס גלאקסי מכרה 984 כרטיסים למשחקי הפלייאוף דרך גרופון בשיטת ה"דיל היומי". קבוצת ה-MLS שיקגו פייר אפשרה באמצעות הדיל היומי של האתר לרכוש מנויים שנתיים בעלי ערוך נקוב של 400 דולר, עבור 150 דולר בלבד. כל 400 המנויים שהוציאה נמכרו.

לאחרונה הגיעו אתרי הרכישות הקבוצתיות גם למקומות אטרקטיביים יותר עבור חובבי הכדורגל: למשחק הבית שלה בשבת האחרונה מול בלקבורן, הציעה פולהאם מהפרמיירליג כרטיסים דרך גרופון בהנחה של 50% - 15 ליש"ט לכרטיס בודד שעלותו 30 ליש"ט, ובנוסף מכרה לצעירים מתחת גיל 16 כרטיסים באתר עבור 5 ליש"ט בלבד לכרטיס.

גם ב-NBA משתמשים ב"דיל היומי" כדי למשוך צופים. סקרמנטו מכרה העונה 170 כרטיסים למשחק האטרקטיבי מול הלייקרס דרך גרופון בהנחה של 44%. רוב הקבוצות הקטנות בליגה מפרישות מדי משחק קרוב ל-200 כרטיסים כאלו דרך האתרים השונים בשיטת הדיל היומי.