צפו במוטי זיסר בראיון לגלובס TV: איפה ההזדמנויות היום?

מוטי זיסר מספק הצצה נדירה לעסקי הנדל"ן חובקי העולם שלו וחושף כמה המלצות השקעה מעניינות במיוחד שיכולות להפוך לכסף גדול

מוטי זיסר מספק בראיון ל"גלובס" הצצה נדירה לעסקי הנדל"ן חובקי העולם שלו וחושף כמה המלצות השקעה מעניינות במיוחד שיכולות להפוך לכסף גדול. "כשהגעתי למזרח אירופה, אם תפתח את העיתונים של אותה תקופה, הייתי שוטה הכפר כולם צחקו ואמרו מה זה שהוא הולך למזרח אירופה כיוון שלאנשים אין כושר קנייה. אני לא צריך לספר לך על המטוסים של הישראלים שטסו אחרי זה למזרח אירופה ועשו עסקים בתקופה שאנחנו כבר מכרנו", מציין זיסר

מוטי זיסר יודע על מה הוא מדבר. את מרבית הונו הוא עשה בימים בהם משקיעים זרים חששו לרכוש נדל"ן במזרח אירופה. הוא בנה 40 מרכזי קניות בהונגריה, 12 בפולין וכ-5,000 חדרי מלון ברחבי אירופה. לפני יותר מ-4 שנים זיסר סימן את שוק הנדל"ן ההודי כיעד הבאה של קבוצת אלביט הדמיה לאור הפוטנציאל הענק הטמון בו. אלא שמשבר האשראי העולמי טרף את הקלפים ומרבית היזמים נאלצו להקפיא בשנתיים האחרונות את פעילותם בתת היבשת.

בינתיים ארה"ב עדיין מלקקת את הפצעים מהמשבר הפיננסי הקשה שפגע בה ב-2008 ומשקיעים רבים עדיין נרתעים להיכנס לשוק הנדל"ן האמריקאי המקרטע. לא כך זיסר, שמבעד לבעיות הרבות שעדיין מכבידות על התאוששות שוק הנדל"ן בארה"ב הצליח לראות גם לא מעט הזדמנויות.

"הפעילות בארה"ב היא פעילות מבורכת. אני צריך להגיד רק לציבור שלא יחשבו שבארה"ב אפשר לבוא ואפשר מהר מאוד לעשות עסקים", מוסיף זיסר.