עופר פרי יחליף את סטלה הנדלר בתפקיד מנכ"ל 012 סמייל

מנכ"ל הטוטו ייכנס לתפקידו ב-1 באפריל ויחל בחפיפה קצרה עם הנדלר ■ פרי ינהל את החברה ובמקביל יקלוט את פעילות התקשורת הקווית של פרטנר, עד שתמזג את סמייל בתוכה

עופר פרי ימונה לתפקיד מנכ"ל 012 סמייל. פרי יחליף את סטלה הנדלר, המנכ"לית הנוכחית, שהודיעה על כוונתה לפרוש מהתפקיד בעקבות העברת השליטה בחברה לפרטנר.

פרי, מנכ"ל הטוטו היום, נבחר על-ידי יעקב גלברד, מנכ"ל פרטנר, ואילן בן-דב, יו"ר החברה, בתום תהליך קצר של חיפוש.

לפרי יש ניסיון עשיר בעולם התקשורת ולפני התפקיד בטוטו שימש כמנכ"ל בזקכל, לפני המיזוג שלה עם בזק בינלאומי. לפני כן שימש כסמנכ"ל השיווק בדואר, וקודם שימש כמנהל אגף פתרונות תקשורת לעסקים בבזק.

פרי ייכנס לתפקידו ב-1 באפריל ויחל בחפיפה קצרה עם הנדלר, שלא ברור עדיין מתי תעזוב סופית.

"גלובס" חשף לפני שבועיים את כוונתה של הנדלר לסיים את תפקידה על רקע רצונה להתקדם ולעשות דברים חדשים אחרי שנים רבות בסמייל, הן כמנכ"ל והן בתפקידים בכירים קודמים.

המיזוג של סמייל עם פרטנר אינו אמור להתבצע מיידית בשל רצונה של פרטנר להשאיר את החברה מנוהלת בנפרד בשלב הראשון ובשל תנאים שקבע משרד התקשורת. המשרד קבע כי אין למזג בשלב זה את פעילות השיחות הבינלאומיות בין החברות, משום שהתחרות בשוק הסלולרי לא הורחבה בפועל, ומתחרים חדשים עדיין לא נכנסו לשוק הסלולרי.

כפי שפורסם ב"גלובס", גלברד ישמש כיו"ר דירקטוריון 012 סמייל. פרי ינהל את החברה ובמקביל יקלוט בצורה הדרגתית את פעילות התקשורת הקווית של פרטנר, עד שפרטנר תמזג את סמייל לגמרי בתוך מספר שנים.