וזוהי רק ההתחלה

"היפה והחנון" - הגמר, יום ג' 21:00, ערוץ 10

צא ולמד עד כמה המקרה הוא פרמטר חשוב גם במקומות המתוכננים ביותר: טלוויזיה מסחרית למשל, לכאורה מקום למקצוענים בלבד, ולמעשה אלכס אחד קטן, בחור מטבריה שזה עתה סיים את לימודיו בתיכון, הפך לאיש שמאחורי התוכנית היחידה שערוץ 10 מצליח להכניס בקביעות לרשימת 10 המשדרים הנצפים של החודש. אני מודה שבעיניי זה מקסים, שאחרי כל החישובים נותר עדיין מקום למקרה.

על כתפיו הגרומות החזיק "אלצ'קו" את העונה השנייה של הטראש-ריאליטי המקסים הזה, ונשא אותו עד לפרק הגמר של "היפה והחנון" שישודר הערב (ג').

כדרכן של אהבות אמת, אהבתו של הציבור לאלכס לא הייתה מיידית: בהתחלה היה נדמה כי דווקא נלה ואור, עם הרומן האמיתי או המחושב שלהם, יהיו כוכבי העונה, אבל ככל שהלכו ליטל ואלכס - שניים שבהתחלת העונה לא סבלו אחת את השני - והתחברו, היה ברור שאין על השילוב הטברייני-באר-שבעי הזה.

אם אפשר להסיק מהגמר של העונה הראשונה, הרי זה רק שהוא נוטה לאכזב: העונה כבר מאחורינו, המשימות המצחיקות תמו, וכל מה שנשאר עכשיו הוא לחכות לתוצאות האמת.

אהבתי את הגימיק של דימוי תוכנית הגמר ליום בחירות: זה בעיקר איפשר לערוץ לסחוט עוד כמה טיפות מהפרי הבשל הזה שהתגלגל לפתחו.

שעתיים ארוכות ייארך המשדר הזה, שמתוכו רק 10 דקות תהיינה מעניינות באמת. עם קצת מזל, זה יקרה בדיוק במחצית משחקי הצ'מפיונס ליג.