פרי טלקום תמכור מכשיר סלולרי של Huawei ב-1,450 שקל

תציע גם 3 פאנלים צבעוניים, כרטיס זיכרון G2 וחבילת 500 דקות או SMS מתנה ■ המכשיר יתאים גם לרשתות פרטנר, סלקום ופלאפון, והתדרים האירופאים והאמריקנים

חברת Free טלקום, שעומדת בחודשים הקרובים להיכנס לשוק הסלולר לאחר שקבלה רישיון מפעיל וירטואלי, נכנסת לשיווק פעיל גם של טלפונים. החברה מתחילה לשווק מכשיר אנדרואיד מדגם Huawei IDEOS, שיימכר במסגרת חבילה אטרקטיבית הכוללת שורה של שירותים.

Free טלקום תציע את המכשיר במחיר של 1,450 שקלים, ועם 3 פאנלים צבעוניים מתחלפים, כרטיס זיכרון G2 וחבילת 500 דקות או SMS מתנה ברשת שלה. המכשיר שיתאים לרשת הסלולר של Free טלקום, מתאים גם לרשתות פרטנר, סלקום ופלאפון, וכן מכיל גם את כל התדרים האירופאים והאמריקנים.

Free טלקום מוכרת את חבילת השירותים שלה על גבי רשת האינטרנט. "אנו מאמינים כי מכירת מכשירים מבוססי אנדרואיד (מערכת ההפעלה של חברת גוגל) בישראל יעלו בתקופה הקרובה באופן משמעותי ויצטרפו למגמה העולמית, ברבעון האחרון נמכרו בארצות הברית יותר מכשירי אנדרואיד ממכשירי iPhone", מסרה הילה דהאן, סמנכ"לית השיווק של Free טלקום. "אנו בטוחים שכניסתנו לשוק בחודשים הקרובים תשנה את פני המפה הסלולרית בישראל ותציע ללקוחות שירותי סלולר מתקדמים במחירים הוגנים ושירות איכותי".