ריד מיי ליפס: השפתיים מקבלות את מירב תשומת-הלב

נערה טרופית, כוכבת גותית, בובת פורצלן או אישה-ילדה? ■ אביב 2011 לפי בתי האיפור המובילים בעולם

פופי - Mac

את מראה האיפור החדש של מאק אפשר לסכם בארבע מילים: צבע, צבע ועוד צבע. כמה שיותר ועדיף בשכבות עבות. החברה מציעה העונה לא פחות מארבעה טרנדים מובילים:

Ice Dreams - צבעונית שיקית, אוונגרדית ואקזוטית בשילוב של גוני סגול-לילך, צהוב-לימון, ירוק-פיסטוק, לבן- מרשמלו וטורקיז (60-173 שקלים)

Quite Cute - הרבה צבע בגוונים ילדותיים-מתקתקים, השפתיים במראה מלא ועסיסי, מודגשות בשפתון ורוד, מבריק וזוהר. (60-250 שקלים)

Viva Glam - ליידי גאגא מייצגת את מראה הניוד של מאק, הכולל שפתון, עיפרון שפתיים וליפגלוס ויוה (89 שקלים),

כל ההכנסות נתרמות למלחמה באיידס.

Cremeblend blush - ליין נפרד של סומק במרקם קרם, מוצע בשלושה זוגות של גוונים: עדין וטבעי, מלא אור למתן ברק וזוהר והשלישי בגוונים כהים לפיסול ולהצללת הפנים. כל הגוונים מתאימים לכל סוגי העור (112 שקלים).

קלאסי - L'oreal Paris

תחת השם PINK SWAN, משיקה לוריאל פריז מראה אביבי רומנטי, עדין, קליל, נשי ולא מתחכם מדי, בדגש על שפתיים ורודות במראה מלא ומפתה עם אפקט השתקפות מיוחד. העיניים מאופרות בגוונים טבעיים והאייליינר הדומיננטי שכיכב בחורף מיטשטש העונה לאחר השרטוט והופך להדגשה בגוון אפור.

מוצרים מובילים: גלוס גלאם שיין רפקלשן, בגוון ורוד מבריק ובגוון ורוד עז (93 שקלים), אייליינר סופר ליינר, 01 שחור (95 שקלים), צללית קולור אפיל מונו בגוון טבעי (64 שקלים) ומסקרה מליון לאשס בצבע שחור (120 שקלים).

חושני - Shiseido

כל אחת יכולה לשנות את מראה האיפור שלה 13 פעמים, לפי מספר השפתונים החדשים המושקים בקולקציה החדשה והמרשימה של חברת הקוסמטיקה היפנית לאביב הקרוב. המסר הוא

"שני שפתון- שני מראה" והמראה הכללי עדין ומדגיש את עור הפנים והשפתיים.

מוצרים מובילים: Shimmering Rouge - 13 גוונים של שפתונים עשירים בפיגמנט מנצנץ (210 שקלים), Smoothing Lip Pencil - שלושה תוחמי שפתיים חדשים (215 שקלים), שלוש ערכות צלליות בשלוש קומפוזיציות חדשות (330 שקלים).

גותי - Dior

כריסטיאן דיור סימן את תחילתה של תקופה חדשה באירופה בסגנון שזכה לכינוי המפורסם "הניו לוק". עבורו, הצבע האפור היה סמל לאלגנטיות ולאצילות ובהשראה זו נוצרה קולקציית האיפור של דיור כמחווה זוהרת לגווניו של האפור. ברוח המראה האפל, העין מוצללת בגוונים אפורים עמוקים בנגיעות מוזהבות, הריסים בגוון שחור עמוק והשפתיים במראה טבעי.

המוצר המוביל: מארז מעוטר באותיות המותג, הכולל סדרה של צלליות עיניים אפורות המושלמת על-ידי גוני ורוד (360 שקלים).

אקזוטי - Estee Lauder

קולקציית האיפור של אסתי לאודר New Pure Color Wild Violet מאופיינת בגווני כתום-נועז, דובדבן-בוהק וסגול-שזיף, המעטרים את העיניים במראה עשיר ומעושן. מראה השפתיים מודגש בגוונים טבעיים עם נגיעות של סגול למתן עומק ותשומת לב מקסימליים .

מוצרים מובילים: ליפסטיק Pure בארבעה גוונים שונים, לכיסוי בינוני עד מלא, המעניק לשפתיים עומק בוהק וממד אחר של צבע וברק (140 שקלים), פלטת צלליות בשילוב עדין של אפור מעושן, גוונים טבעיים וצבע שזיף מבריק (245 שקלים).

רומנטי - Clarins

המראה של קלרינס בהיר, זוהר, חושני, עליז ואופטימי, עם משחקי צבעים בגוני פסטל רכים ועדינים בהשראת אומנות הציור בצבעי מים. השפתיים במראה טבעי-ורדרד והעיניים מודגשות קלות בצבעוניות מונוכרומטית. למראה מתוחכם יותר, ממליצים בחברה לשלב שניים-שלושה גוונים של צללית שיאוזנו נכון בין החלק העליון של העפעף, הזווית החיצונית של העין ועצם הגבה.

המוצרים המובילים: עט מתקן קמטים (197 שקלים), פלטת צלליות בגוני ניאו-פסטל הכוללת אייליינר שחור (385 שקלים) ומסקרה בווליום מוגבר במיוחד ליצירת נפח והדגשה של הריסים (157 שקלים).

טקסטילי - Clinique

מראה האיפור של קליניק משלב בין ורודים לחומים, בליין מוגבל שנקרא Pretty in Prints שהשראתו מגיעה דווקא מההדפסים של תחום הטקסטיל. מדובר בשיתוף פעולה של החברה עם מישל סמית, מעצבת האופנה האמריקאית של Milly. התוצאה נוצצת ומתוחכמת.

המוצר המוביל: אריזה קומפקטית כסופה של המהדורה, הכוללת אוסף של גוונים חומים עשירים עם גוונים ורודים מתקתקים, מעוטרת בהדפס הייחודי של Milly. (פלטת צלליות וסומק 280 שקלים, ליפגלוס 106 שקלים).

פראי - Madina Milano

חברת האיפור האיטלקית מדינה מילאנו מציעה קולקציית איפור תחת השם SUN KISSED, בהשראת הצבעים החזקים של השמש, שיכולה לשמש אתכם גם בפורים הקרוב. המראה מתאפיין בפנים פורצלניות וחיוורות, עם משחק של צלליות כתומות וצהבהבות עם נגיעות ברונזה. השפתיים משוכות בשפתון בגווני הכתום והקוראל ומדגישות את הגון הטבעי של העור.

המוצרים המובילים: שימר ורוד (139 שקלים), פודרה שקופה (189 שקלים), שפתון ורוד EXACT COLOR LIPS (129 שקלים), ליפגלוס כתום (98 שקלים).

מכושף - Chanel

חברת הקוסמטיקה הצרפתית זנחה העונה את המראה השמרני לטובת מראה אלגנטי ענוג עם טוויסט מכושף של נגיעות גותיות. הקולקציה נוצרה בהשראת הפנינים - סימן ההיכר של קוקו שאנל, וההשתקפויות שהן חושפות על-פי העומק המשתנה של הים.

המוצרים המובילים: ערכת איפור אישית במארז שחור מלבני, הנושא בתוכו חמישה גוונים זוהרים של צלליות עיניים (385 שקלים), עפרונות שפתיים בגוני פירות יער ואפרסק (140 שקלים) וליפגלוסים ורודים מנצנצים (180 שקלים).