הטיפ היומי: מניה אופנתית במיוחד בדרך לזינוק של 30%?

מחלקת המחקר של מריל לינץ' ממליצים על מניית אברקרומבי ופיץ' בהמלצת "קנייה" במחיר יעד של 70 דולר למניה

חברת האופנה האמריקנית אברקרומבי ופיץ' (Abercrombie & Fitch, סימול: ANF) מייצרת ומוכרת מוצרי ביגוד, הנעלה, טיפוח ואקססוריז שונים. אברקרומבי מפעילה מעל 1,000 חנויות בצפון אמריקה, אירופה ויפן.

החברה פועלת באמצעות ארבעה מותגים ייחודיים, המכוונים לקהל הצעיר החל מילדים ועד בוגרי קולג': Abercrombie & Fitch, abercrombie, Hollister ו-Gilly Hicks. מוצריה ממותגים כאופנת יומיום באיכות גבוהה.

אנו מעניקים לאברקרומבי המלצת "קנייה". אנו צופים כי בשנתיים-שלוש הקרובות החברה תציג צמיחה חזקה בהכנסות, ושצמיחתה תעלה על זו של מתחרותיה. הדבר ייעשה דרך העלאת מחירי המוצרים, גידול במספר חנויות החברה באירופה וסגירה של חנויות שאינן מצליחות מספיק. פעולות אלו יעלו את ההכנסות, ישפרו את שולי הרווח, ויקזזו עלייה בהוצאה הגולמית.

יכולתה של אברקרומבי להעלות מחירים נובעת משלוש סיבות: המומנטום שבו מצויה החברה באירופה - מחירי המוצרים של אברקרומבי העולמית כבר כעת גבוהים עד פי 2 מאשר בארה"ב והדרישה חזקה מאוד; חוזק המותג - החברה נתפסת כאיכותית ביותר בין רשתות בני העשרה; ומחירי המוצרים היו גבוהים עד לא מזמן, והעלאתם תיתפס כחזרה לרמות המחירים הנורמליות.

אנו צופים צמיחה של 42% ברווח הנקי למניה ב-2011, ו-32% ב-2012, ולפי שיעור צמיחה שנתי מורכב לשנתיים של 39% - הרבה מעל מתחרותיה.

אנו מעלים את מחיר היעד שלנו למניה ל-70 דולר, המשקף מכפיל 18 לרווחי 2012, שהוא גם המכפיל הממוצע של הסקטור - גבוה בכ-30% מעל מחיר המניה הנוכחי.

*** נכתב על ידי מחלקת המחקר, מריל לינץ'