לראשונה בתולדותיה: סיסקו תחלק דיבידנד של 6 סנט למניה

הדירקטוריון של ענקית ציוד התקשורת אישר חלוקת דיבידנד היסטורית, שתתבצע ב-30 באפריל השנה ■ מנהל הכספים: "חלק מהמחוייבות שלנו לייצר ערך לבעלי המניות"

לראשונה בתולדותיה, ענקית ציוד התקשורת סיסקו מכריזה היום (ו') כי תחלק דיבידנד לבעלי המניות שלה. דירקטוריון החברה אישר מדיניות של חלוקת דיבידנד בהיקף 6 סנט למניה, וכל מי שנמנה עם בעלי המניות שלה מ-31 במארס יהנה מהחלוקה, שתתבצע ב-20 באפריל.

"חלוקת הדיבידנד מעידה על המובילות שלנו בתחום הטכנולוגיה, והינה חלק חשוב במחוייבות שלנו לייצר ערך לבעלי המניות", אמר היום פרנק קלדרוני, מנהל הכספים של החברה.

סיסקו

, בניהולו של ג'ון צ'יימברס, הרוויחה ברבעון הרביעי של 2010 כ-1.5 מיליארד דולר או 27 סנט למניה. בנטרול הוצאות חד פעמיות שונות, הסתכמו רווחיה ב-2.1 מיליארד דולר או 37 סנט למניה - בקצה העליון של ציפיות האנליסטים. לרבעון הבא, הראשון הקלנדרי של 2011, מצפה סיסקו לצמיחה של 5% בממוצע במכירות לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-10.9 מיליארד דולר, בדומה לציפיות. שיעור הרווחיות הגולמית יהיה נמוך יחסית לציפיות, 62%-63%.

החברה דיווחה כי מכירותיה ברבעון הרביעי היו אמנם 10.4 מיליארד דולר, מעל לצפי האנליסטים והחברה עצמה, אך הרווחיות הגולמית הייתה 61% בלבד ממכירות המוצרים - נמוך יחסית. התוצאה: מחיקה של 10 מיליארד דולר משווי השוק של החברה במסחר שלאחר הסגירה באותו היום.

סיסקו סגרה את המסחר אמש בוול סטריט במחיר של 17 דולר למניה, מה שמשקף לה שווי של 93.98 מיליארד דולר. במסחר המוקדם היום, ולאחר ההודעה על הדיבידנד, מנייתה עולה בכ-2.5% למחיר של 17.4 דולר.