אפליה מתקנת בהיי-טק: "היעד - 50% גברים ו-50% נשים"

חברת אבטחת המידע אלגוסק מחפשת עובדות: "לו יכולנו לפרסם מודעת 'דרושות', היינו עושים זאת"

חברת אבטחת המידע אלגוסק מגייסת עובדים, ומקווה שאלה יהיו דווקא עובדות: "לו יכולנו לפרסם מודעת 'דרושות', היינו עושים זאת", אמר היום (ב') מנכ"ל החברה יובל בר-און.

אלגוסק, שהוקמה בשנת 2003, פועלת בתחום ניהול מערכות אבטחת מידע ארגוניות. החברה שמפתחת מערכות המיועדות לאבטחת מידע, ניתוח ובקרת פיירוול ונתבים בארגונים, ונמצאת בתהליך צמיחה מואץ, הודיעה היום כי היא מבקשת לגייס 20 מהנדסי תוכנה, ומחפשת בעיקר מהנדסות.

בשנה החולפת גדלו הכנסותיה של אלגוסק ב-75%. עד עתה החברה הגדילה את מצבת העובדים שלה ב-50%, והיא מעסיקה 70 עובדים. העובדים החדשים יגויסו למשרות פיתוח, תמיכה ואבטחת מידע.

בר-און: "לנגד עינינו ניצב יעד העסקה שוויוני של 50% גברים ו-50% נשים. נכון להיום, מצבת הנשים בחברה מתקרבת ל-40%, כך שהיעד הוא ראוי ובר השגה כאחד". באלגוסק מועסקות גם נשים חרדיות במחלקת הפיתוח.

לדברי בר-און, אלגוסק מקפידה לא רק על העסקה שוויונית, אלא מתגמלת גברים ונשים באופן דומה. "המחקרים המצביעים על פערי שכר בין המינים בסקטור הציבורי נראים לנו כלקוחים מימי הביניים. פרויקט הדגל של החברה, מערכת לניהול שינויים במדיניות אבטחת המידע, מנוהל על ידי אישה ומאויש ברובו על-ידי נשים".