דנאל משקיעה 11 מיליון שקל בציידות ראשים של נשים

חברת כוח-האדם שבשליטת קרן KCPS רוכשת מחצית מחברת הגיוס וההשמה נישה היי-טק, המעסיקה בעיקר נשים, מידי המנכ"לית, פול צוקר

נראה כי בקרן הפרייבט אקוויטי KCPS מזהים פוטנציאל משמעותי במתן שירותי כוח אדם לחברות היי-טק. הבוקר עדכנה חברת משאבי האנוש דנאל כוח אדם, שבשליטת KCPS, כי תשקיע עד 11 מיליון שקל ברכישת השליטה (50.1%) בחברת הגיוס וההשמה הפרטית נישה היי-טק, מידי פול צוקר, מנכ"לית החברה, ובני משפחתה.

סכום התמורה הסופי יחושב בהתאם לתוצאות שתציג נישה השנה ובשנה הבאה. בנוסף, דנאל תעמיד לנישה היי-טק ביטחונות של עד 5.6 מיליון שקל.

כחלק מההסכם קיבלה דנאל אופציה לרכישת יתרת מניות נישה בשתיים או שלוש מנות אחרי פרסום דוחות 2013, תמורת סכום מקסימום של 15 מיליון שקל, בהתאם לתוצאות החברה. השלמת העסקה מותנית בקבלת אישור הממונה על הגבלים עסקיים והסכמת משרד התעשייה והמסחר.

נישה היא חברת השמת כוח-אדם כאמור, הפועלת בין היתר באמצעות ציד ראשים, בתחומי ההיי-טק, ביוטק, קלינטק ושוק ההון. החברה נוסדה על ידי פול צוקר ב-1995, והיא מעסיקה 105 עובדים (רק 15 מהם גברים) בשלושה סניפים בארץ. נישה מגייסת גם עובדים בחו"ל עבור חברות ישראליות, והשליטה בפעילות זו תיוותר בידי משפחת צוקר.

אורי עינן, שותף ב-KCPS ויו"ר דנאל, אמר היום כי "דנאל חיפשה איך להרחיב את תחום משאבי האנוש בחברה. זיהינו את נישה כחברה מובילה בענף, שיחד אתנו תוכל לרוץ קדימה".

פול צוקר, מנכ"לית נישה, אמרה כי "הסיבה העיקרית להכנסת דנאל לחברה היא הרצון להרחיב פעילויות. הגיע אלינו גוף עם גב כלכלי חזק, והעסקה מייצרת עבורנו הזדמנות לצעוד יחד קדימה. המכירה מאפשרת לנו לחשוב לטווח ארוך יותר, ולהרחיב את היקף ההשקעות שלנו. השוק שבו אנו פועלים הוא שוק 'חם', כאשר רק עכשיו נוצרה התמודדות לא פשוטה על אנשים למרכז הפיתוח החדש שאותו מתכנן להקים בנק ברקליס בישראל".

בנוסף לשירותי כוח-אדם דנאל מספקת גם שירותי סיעוד והפעלת מוסדות לאוכלוסיות מיוחדות. שווי השוק שלה עמד הבוקר על 192 מיליון שקל, ומנייתה הגיבה בחיוב לידיעה כשעלתה ב-4.9%.